خانه » اخبار و رویدادها » فداکار:نتوانستیم درمقابل فشار مردم ومسئولین مقاومت کنیم/مربی بزرگ خارجی در ورامین

فداکار:نتوانستیم درمقابل فشار مردم ومسئولین مقاومت کنیم/مربی بزرگ خارجی در ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم ، تیم والیبال متین ورامین در اولین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال با هدایت مصطفی کارخانه به عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید. مدیران این تیم اما در آستانه فصل ۱۳۹۲ تصمیم گرفته‌اند از لیگ کنار بکشند اما با اصرار مردم و مسئولین مجددا به لیگ برگشتند.

علیرضا فداکار قائم مقام باشگاه گفت: قرار نبود در فصل ۱۳۹۲ تیمی داشته باشیم، مصطفی کارخانه هم تا آخرین لحظه منتظر تصمیم ما ماند ولی قصد نداشتیم  تیم بدهیم. در نتیجه این مربی به باریج اسانس کاشان رفت ولی ما نتوانستیم در مقابل فشار مردم و مسئولین مقاومت کنیم و مجبور شدیم مجددا اعلام حضور کنیم.

فداکار ادامه داد: ما به خاطر مصطفی کارخانه که تعصب خاصی به تیم متین ورامین داشت از مربی داخلی استفاده نمی‌کنیم و یک مربی صاحب سبک و بزرگ خارجی را به ورامین می‌آوریم. بازیکنان خوبی را هم جذب کردیم که هفته آینده به صورت رسمی از تیم رونمایی و آنها معرفی خواهند شد. فقط این را بگویم که ما در لیگ ۹۲ به مراتب قوی‌تر از لیگ گذشته حاضر خواهیم شد.

گفته می‌شود، سعید معروف، محمد موسوی عراقی و شهرام محمودی، خریدهای این فصل متین ورامین هستند ولی این تیم هنوز با هیچکدام از مربیان خارجی مورد نظرش به توافق نرسیده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.