خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محسن منشاد

وصیت نامه شهید محسن منشاد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-mohsen-manshad-www-varamincity-com-(1).jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و با درود و سلام بر نایب برحقش امام خمینی حامی مستضعفان جهان که حسین وار علیه دشمنان اسلام قیام کرده و ظلم و ستم را برچید و با سلام به تمام خانواده های شهداء و سلام به پدرومادر عزیزم و درود و سلام بر رهبر انقلاب که همیشه هوشیارانه ما را از نقشه دشمنان با اطلاع می کند. البته من با این حقارت چگونه به لبیک امام که با آن همه عظمت می گوید من از راه دور دست و بازوی شما رزمندگان که دست  خدا بالای آن است می بوسم و بر این بوسه افتخار میکنم، پاسخ بدهم جز اینکه جانم را برای اسلام و میهنم فدا کنم و به جبهه ها بروم.

 اما سلام بر پدر و مادر عزیزم که اینچنین فرزند و امانتی را اینطور تربیت کرده اند که برای اسلام جانفشانی می کند. من امانتی نزد شما بودم که شما آن را سالم و پاک به پیشگاه خدا بازگرداندید . پدرو مادر عزیزم مبادا در شهادت من گریه و زاری کنید می خواهم مانند آن خانواده وهب باشید که وقتی سر پسرش را جلوی مادر می آورند می گوید : سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم و خوشحال باشید همچو فرزندی داشتید که به ندای هل من ناصر امام حسین لبیک گفته و پیرو او بوده است. پدر و مادرم اگر بدی از اینجانب دیده اید مرا عفو کنید . خواهر و برادران عزیزم هر کس به نحوی به این انقلاب کمک می کند و راه شهداء را ادامه می دهد شما نیز از طریق درس خواندن می توانید در راه من گام بردارید و انشاءالله امیدوارم که اگر بدی از من دیده اید مرا ببخشید .

در پایان از اقوام و آشنایان و اهالی مسجد امام سجاد علیه السلام و برادران بسیجی مسجد و همینطور مردم ورامین می خواهم که اگر چنانچه بدی از من دیده اید حتماً مرا ببخشید. به هر حال من از ملت ایران می خواهم که غیر از خط امام خط دیگری را پیشه نکنید. زیرا خط امام است که انسان را به خدا نزدیک و به سعادت واقعی می رساند.

« خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار»

—————————————————–

لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.