خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » مشارکت ۸۵ درصدی وارثان قیام ۱۵ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۸۵ درصدی وارثان قیام ۱۵ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین از مشارکت ۸۵٫۶۴ درصدی مردم شهرستان ورامین در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، وارثان قیام ۱۵ خرداد با حضور پرشور خود به حق حماسه آفریدند.

مردم شهرستان ورامین که از دقایق اولیه آغاز انتخابات برای شرکت در انتخابات ۲۴ خرداد به شعب اخذ رای مراجعه کرده بودند که این شور و نشاط تا دقایق پایانی ادامه داشت.

پس از پایان مهلت قانونی انتخابات در برخی شعب شهرستان ورامین پس از بسته شدن درب‌های شعب اخذ رای به دلیل ازدحام جمعیت در شعب تا ساعتی پس از اتمام مهلت قانونی رای‌گیری از حاضران در شعب ادامه یافت و علی‌رغم تحویل تعداد بیشتری تعرفه انتخاباتی به شعب نسبت به دوره‌های گذشته در طول مدت انتخابات برای اکثر شعب یک مرحله تعرفه ارسال شد و برخی شعب تعداد دفعات ارسال تعرفه‌های انتخاباتی به سه مرحله رسید.

در حالی‌که دشمنان نظام تمام توان خود را برای کاهش میزان مشارکت بسیج کرده بودند، وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد همانند سایر هموطنان دیگر ایران اسلامی با مشارکت ۸۵٫۶۴ درصدی واجدین شرکت در انتخابات به حق حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین امروز  اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ورامین ۱۳۵ هزار نفر بود که از این میان ۱۱۵ هزار و ۶۲۵ نفر در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.

سید محمد زاهدی تعداد تعرفه‌های ارائه شده به شهرستان را ۱۹۰ هزار برگ اعلام کرد و گفت: تعداد تعرفه‌های مصرف شده در طول انتخابات ۱۱۵ هزار ۶۲۵ برگه بوده است.

وی در ادامه تعداد رای‌های داخل صندوق آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین را ۱۱۵ هزار و ۶۲۵ برگ اعلام کرد و افزود: تعداد آرای باطله ۴۲ برگ و تعداد کل آرای ماخوذه صحیح ۱۱۵ هزار و ۵۸۳ برگ بوده است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین تعداد آرای سفید و ناخوانا را ۳ هزار و ۵۱۳ رای برشمرد و عنوان کرد: تعداد آرای صحیح قابل خواندن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۱۲ هزار و ۷۰ برگ بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.