خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » نشست آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی انتخابات در ورامین

نشست آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی انتخابات در ورامین

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: عمل به قانون مهمترین وظیفه اعضا هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

ˈسید جمال جلیلیˈ روز شنبه در نشست آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مهمترین عاملی که باعث برگزاری انتخاباتی پرشور می شود عمل به قانون است و این امر باید توسط تمام افرادی که در برگزاری انتخابات نقشی ایفا می کنند مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اعضا هیأت های اجرایی مهمترین عامل در برگزاری انتخابات هستند که باید از هر جهت آمادگی کامل برای این وظیفه مهم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این که انتخابات این دوره در دو قسمت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می شود، اعضا هیأت اجرایی باید این امر را به اطلاع مردم رسانده و شعبه های اخذ رأی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را معرفی کنند.

جلیلی گفت: پس از برگزاری انتخابات و پایان مهلت قانونی اخذ رأی، اعضا باید با دقت، سرعت و حفظ امانت نسبت به شمارش آراء مأخوذه اقدام و نتایج را به ستاد انتخابات اعلام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش و همت برگزار کنندگان انتخابات و شناخت و بصیرت مردم، شاهد خلق حماسه ای سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.