خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » سعید جلیلی وارد ورامین شد

سعید جلیلی وارد ورامین شد

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/entekhabat/jalily/jalily-dar-varamin92.jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سعید جلیلی به دلیل طولانی‌‌تر شدن مناظره هشت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فرهنگی ـ اجتماعی در رسانه ملی نسبت به مناظره قبلی کاندیداها با تأخیر چهارشنبه‌شب به شهرستان ورامین سفر کرد و با وجود تأخیر مورد استقبال مردم ورامین قرار گرفت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان ورامین دیدار کرد.

جلیلی در ادامه سفر خود در جمع وارثان قیام ۱۵ خرداد به ایراد سخن پرداخت.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با سالروز قیام ۱۵ خرداد به شهر خون و قیام سفر کرده بود در جمع نخبگان، فرهیختگان و مردم شهیدپرور خود برنامه‌هایی که برای دولت احتمالی پیش‌بینی و ترسیم کرده است را بیان کرد.

 سعید جلیلی در سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی تا دانشگاه را در مشهد و تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکتری معارف اسلامی علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) به پایان رسانده و عنوان پایان‌نامهٔ او «سیاست خارجی پیامبر (ص)» بود و در دانشگاه امام صادق (ع) به تدریس «دیپلماسی پیامبر (ص)» می‌پردازد.

 حضور در جبهه

جلیلی در زمان جنگ هشت‌سالهٔ ایران و عراق به‌عنوان نیروی بسیجی بارها در جبهه‌های جنگ حضور یافت.

در دی ماه‌سال ۱۳۶۵ دیده‌بان تیپ ۲۱ امام رضا (ع) خراسان بود که در عملیات کربلای ۵ پایش زخمی شد و در بیمارستان صحرایی منطقهٔ شلمچه در پیِ نبودِ امکانات و وضعیت اورژانسی، پای راست خود را از دست داد.

این گزارش حاکی است، شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز آن شهر ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده‌است.

شهرستان ورامین از شمال غربی و غرب با شهرستان قرچک، از جنوب با استان قم، از جنوب شرق به شهرستان پیشوا همسایه است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.