خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » مانور آزمایشی انتخابات در ورامین برگزار شد

مانور آزمایشی انتخابات در ورامین برگزار شد

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمیته آی تی ستاد انتخابات مانوری درخصوص انجام آزمایشی مراحل انتخابات برگزار کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان: در این مانور که از ساعت هشت و سی دقیقه صبح آغاز و تا ساعت چهار بعد از ظهر به منظور ایجاد آمادگی هر چه بیشتر و رفع نواقص احتمالی ادامه داشت، آمادگی کاربران مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این مانور ابتدا ارسال کد ملی رای دهندگان با مودم دیالاپ و سپس ارسال کد ملی با مودم جی اس ام و بعد از آن مانور استفاده از نرم افزار شعب اخذ رای و در ادامه تجمیع آراء شعب، توسط کاربران انجام و مراحل مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ورامین در حاشیه این مانور گفت: این مانور با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان ورامین اجرا شده است.

ˈسیدجمال جلیلیˈ بیان کرد: تمام امکانات در شهرستان ورامین برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در روز ۲۴ خرداد فراهم شده و تمام عوامل برگزاری انتخابات از آمادگی لازم برای این مهم برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: یکی از تاکیدهای ستاد برگزاری انتخابات ورامین، برگزاری دوره های آموزشی برای تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات است که این امر با جدیت اجرا شده زیرا ارائه آموزش های لازم می تواند اطیمنان و اعتماد مردم را به مسوولان برگزار کننده انتخابات بیشتر کند.

جلیلی گفت: مردم شهرستان ورامین به عنوان پایه گذاران قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ بار دیگر با حضوری پرشور در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه سیاسی دیگری می زنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.