خانه » اخبار و رویدادها » نیکولای: برای من حضور در شهر ورامین خاطره بر انگیز بود

نیکولای: برای من حضور در شهر ورامین خاطره بر انگیز بود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فدراسیون والیبال ، نیکولای نیکولایف که درست در آستانه فینال لیگ برتر والیبال ایران بازی فینال را بدلیل مصدومیت از دست داده است ، این روزها به تدریج بعد از عمل جراحی پای آسیب دیده اش آماده بازی می شود . وی در طول بازی های تدارکاتی تیم ملی والیبال در صوفیه یکپای ثابت بازی های تیم ملی کشورمان بود که به همراه همسرش در سالن قدیمی خریستو بوتف حاضر می شد .
نیکولایف از جمله بلغاری هایی بود که با پیروزی های ایران سخت شادمان می شد و با آمدن به جمع بروبچه های تیم ملی به آنان خسته نباشید می گفت . او در پایان بازی های تیم ملی در صوفیه پاسخگوی چند سئوال پیرامون آخرین وضعیت خود و بازی های تیم ملی کشورش مقابل ایران بود که می خوانید .
• بازی های تیم ایران را چگونه دیدی ؟
– به نظرم ایران فوق العاده بود . من قبل از آمدن تیم ایران به دوستانم گفته بودم که سطح والیبال ایران پیشرفت کرده است ، ولی آنها باور نمی کردند که سطح والیبال ایران با گذشت یک سال از آخرین حضورش در بلغارستان تا به این حد پیشرفت کرده باشد .

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %2841%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (1)

• شما سال پیش در ترکیب تیم بلغارستان با ایران بازی کرده بودی ، چقدر این پیشرفت محسوس بوده است ؟
– خیلی محسوس بوده ، تجربه بین المللی بازیکنانتان افزایش پیدا کرده و آنها دیگر هیچ واهمه ای از بازی کردن با تیم های بزرگ ندارند . البته این حرف دلیلی نیست که تیم ایران بدون ایراد بوده ، بلکه در مقایسه با قبل می گویم که پیشرفت بسیار محسوسی داشته است . مطمئنا با بودن ولاسکو او خوب می داند که چگونه باید این ایرادات را بر طرف کند .

• تیم ایران در چه زمینه هایی باید بیشتر کار کند ؟
– نوسانات تیمی آن باید کمتر شود و در دریافت ها هم نیاز به کار بیشتر دارد .

• بازی های ایران چقدر برای شما و بازیکنان بلغاری فکر می کنید غافلگیر کننده بود؟
– برای من چندان و بازیکنانی که از کیفیت والیبال ایران با خبر بودند چندان غافلگیر کننده نبود ، چرا که خودم نزدیک به یک فصل در لیگ ایران بازی کرده بودم ، اما برای تماشاگران و بازیکنان تیم ملی بلغارستان جای تعجب بسیاری داشت .

• با توجه به اینکه در المپیک لندن در ترکیب بلغارستان با روسیه بازی کردی ، فکر می کنی نتیجه بازی ایران و روسیه چه خواهد شد ؟
– روس ها قهرمان المپیک هستند و ما در آن بازی ها چهارم شدیم ، اما پیش بینی ام این است که ایران حریف آسانی برای روسیه نخواهد بود به شرطی که بازیکنانتان همسن بازی های خوب با بلغارستان را بتوانند در کالینگراد هم تکرار کنند .

• از اینکه لیگ جهانی را از دست دادی افسوس نمی خوری ؟
– مگر می شود افسوس نخورد . من افسوس بازی نکردن در فینال لیگ برتر ایران را نیز می خورم که بدلیل مصدومیتم نتوانستم همبازیان خوبم در تیم متین ورامین را یاری دهم . برای من حضور در لیگ برتر ایران و شهر ورامین خاطره بر انگیز بود .

• از چه زمانی دوباره می توانی والیبال را شروع کنی ؟
– چندان عجله ای ندارم و حتی می توانستم با کمی فشار آوردن به لیگ جهانی هم خودم را برسانم ولی ترجیح می دهم که کاملا خوب شوم و دوباره خود را در لیگ ایران ببینم . دلم واقعا برای همه هم تیمی هایم بخصوص شاهین مفیدی تنگ شده است .

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %2842%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (1)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.