خانه » اخبار و رویدادها » اصلاح رای صادره کمیته انضباطی درخواست مردم شریف بخش قرچک و شهرستان ورامین است

اصلاح رای صادره کمیته انضباطی درخواست مردم شریف بخش قرچک و شهرستان ورامین است

فرماندار ورامین پیرامون وقایع اخیر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک ، بهترین تیم فوتسال کشور با پشتوانه مردمی گسترده و پایگاه عمیق اجتماعی است.

مردم قرچک و ورامین این باشگاه را از صمیم قلب دوست دارند و همه ظرفیت معنوی و مادی خود را جهت حمایت از این تیم به کار بسته اند .

این تیم بازحمات بسیار فراوان ، با کمترین هزینه و فقط به واسطه حمایت مردم به این جایگاه رسیده است .

وی در مورد منابع درآمد این باشگاه افزود: بضاعت مالی مسئولان تیم و شهرستان ، بضاعت پایینی است و این تیم صرفاً با کمک های مدیر عامل باشگاه مردم و مسئولان شهرستان با حداقل هزینه ممکن به فعالیت خود ادامه می دهد و اگر در حال حاضر باشگاه شهیدمنصوری قرچک جزء صدرنشینان لیگ است ، تعصب و اعتقاد مردم و بازیکنان و دغدغه متولیان باشگاه کار را به این مرحله رسانده است.

اکنون به جای اینکه از این تیم مردمی که در یکی از مناطق کمتر برخوردار کشور فعالیت می کند حمایت شود ، شاهد ظلم آشکار به این تیم هستیم.

وی درباره رأی کمیته انضباطی به این باشگاه بیان داشت: کمیته انضباطی با رأی صادره نهایت مماشات را با تیم های طرف مقابل انجام داده و به هیچ وجه از ظرفیت قانونی خود استفاده نکرده است.

این قبیل آراء مردم و ورزشکاران را نسبت به نهادهای متولی اجراء قانونی بی اعتماد می سازد . کمیته انضباطی با این رأی چوب حراج به اندک حیثیت باقی مانده خود زده است . رای صادره به حدی غیر منطقی است که رئیس کمیته انضباطی بعد از هر مکاتبه یا مصاحبه موضوع « محفوظ بودن حق اعتراض» برای سایر تیم ها را مطرح می کند و عملاً خود در رای صادره تشکیک می کند.

مهندس منصوری اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین و بخش قرچک نسبت به رای صادره کمیته انضباطی به شدت معترضند!

تغییر و اصلاح رای صادره کمیته انضباطی درخواست مردم شریف بخش قرچک و شهرستان ورامین است .

مسئولان شهرستان با جدیت موضوع را پیگیری خواهند نمود و در صورت نیاز به مراجع ذیصلاح شکایت خواهد شد . کمیته ای که مسئول مبارزه با تبانی است اکنون خود در مظان اتهام است .

اجازه نخواهیم داد حق تیم فوتسال شهرستان را به راحتی تضییع کنند.

وی درپایان از روند پیگیری برای حل این مشکل خبر داد و افزود: در حال حاضر موارد به رئیس محترم فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان منعکس شده است و پیگیر موضوع هستیم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.