خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » جلیلی: ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی امروز پایان می یابد

جلیلی: ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی امروز پایان می یابد

سید جمال جلیلی امروز اظهار داشت: برابر تقویم زمان بندی انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان ثبت‌نام داوطلبان، امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: بر این اساس علاقمندان داوطلبی در این دوره انتخابات می‌توانند تا ساعت ۲۰ روز جاری جهت ثبت نام شوراهای اسلامی شهر به فرمانداری ورامین و جهت ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا به بخشداری‌ها مراجعه کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: از آنجایی که تکلیف نامزدهای انتخابات هنوز مشخص نشده و زمان تبلیغات نامزدها فرا نرسیده است، از داوطلبان و طرفداران آنها می‌خواهیم از ورود به تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

جلیلی افزود: شایان ذکر است تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات تخلف محسوب شده و در مرحله رسیدگی به صلاحیت افراد لحاظ می‌شود.

معاون فرماندار و دبیر شورای تأمین شهرستان ورامین در پایان از مسئولان نهادها، گروه‌های سیاسی، اجتماعی و مسئولان مساجد خواست به‌منظور اتخاذ تدابیر مقتضی برای پیشگیری از  مسائل ناگوار، پیش از برگزاری مراسم عمومی و دعوت از مسئولان و سخنرانان مرتبط با انتخابات مراتب را به فرمانداری اعلام تا هماهنگی‌های بین سازمانی لازم انجام پذیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.