خانه » اخبار و رویدادها » صبای قم با یک گل مغلوب ارزش ورامین شد

صبای قم با یک گل مغلوب ارزش ورامین شد

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیدار رفت مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر نماینده ورامین تن به شکست داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال کشورمان علاوه بر رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال رده‌های سنی پایه، از امسال قهرمان استان‌ها در رده‌های سنی مختلف در قالب لیگ مناطق با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این در حالی است که مسابقات لیگ‌های برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و از امسال قهرمان استان‌ها در همین رده‌های سنی به اضافه رده سنی نونهالان برای راهیابی به دسته بالاتر با هم مسابقه می‌دهند.

مسابقات لیگ مناطق فوتبال رده‌های سنی پایه کشور با حضور قهرمان استان‌ها در حالی برگزار می‌شود که تیم‌ها ابتدا به شکل حذفی و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های قوی‌تر راهی مراحل بالاتر شوند.

بر این اساس بازی‌های مرحله نخست به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شوند و در نهایت دو تیم برتر به مسابقات لیگ برتر رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فوتبال باشگاه‌های کشور راه پیدا کنند.

با توجه به اینکه قهرمان استان‌ها در این رقابت‌ها حضور می‌یابند، سال گذشته تیم فوتبال جوانان صبای قم توانست بالاتر از سایر مدعیان در جایگاه نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های قم ایستاده و نماینده قم در این رقابت‌ها شود.

فوتبالیست‌های صبای قم به همین دلیل امسال قصد دارند در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور شایستگی خود را به نمایش بگذارند، اما دیدار رفت آنها با تیم فوتبال ارزش ورامین با یک گل به سود تیم حریف به پایان رسید تا تکلیف تیم برتر این مرحله از بین این دو تیم در دیدار برگشت مشخص شود.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و ارزش ورامین دیدار خود از دور رفت مرحله حذفی مسابقات فوتبال لیگ منطقه‌ای جوانان باشگاه‌های کشور را در ورامین برگزار کردند که این دیدار با یک گل به سود تیم فوتبال ارزش ورامین به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم فوتبال ارزش ورامین برنده بازی رفت با تیم جوانان صبای قم شد تا صبایی‌ها در دیدار برگشت که روز نوزدهم فروردین ماه به میزبانی این تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود، به دنبال راهکار صعود به مرحله بعد باشد.

در خصوص این دیدار ذکر این نکته لازم است که قرار بود دیدار رفت دو تیم در اسفند ماه به میزبانی صبای قم برگزار شود اما تیم حریف در قم حاضر نشد و بازی در ورامین به عنوان دیدار رفت جایگزین شد و دیدار برگشت در قم به انجام خواهد رسید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.