خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید روح ا.. کریمی

وصیت نامه شهید روح ا.. کریمی

وصیت

 

 

وصیت نامه شهید روح ا.. کریمی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لا تشعرون«قرآن کریم»
و آن کسی که درراه خدا کشته شد مرده مپندارید بلکه او زنده است و لیکن همه شما این حقیقت را نخواهید یافت.

بنام خدا و با درود به رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی ، مخصوصاً شهدای جنگ تحمیلی ، کلامی را هر چند ناقص بعنوان وصیت برای انجام وظیفه روی کاغذ می آورم. پروردگارا : تورا سپاس می گویم که به من فرصت دادی تا اسلام را بشناسم تا در خاموشی جهل و شرک از دنیا نروم.

آری انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا از زندگی پست دنیوی و زودگذر خارج شویم و با دیدگاه توحیدی و بینش وسیع و الهی به جهان بنگریم و شهادت و مرگ را تولدی دیگر در جهت جاودانگی انسان بدانیم.

خداوندا تو را سپاس می گویم که این نعمت بزرگ الهی را و این امانت گرانبها و پر ارزش و این شخصیت والا مقام را بین ما به امانت قرار دادی ، این شخصیتی که پشت ستمگران از نام او به لرزه در می آید و با حرکت خود چنان پوزه استعمارگران را کهه برای نابودی این انقلاب از انجام هرگونه جنایتی کوتاهی نمی کنند به خاک مالید و ما امروز به برکت وجود این رهبر بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره جرأت کرده این که با افتخار از اسلام نام ببریم و فریاد لا اله الا الله را به گوش همه مستضعفان برسانیم.
خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار که باز هم با رهبری پیامبر گونه این جانشین بر حق امامان و رسولان پرچم پر افتخار این حرکت را به دست منجی عالم بشریت مهدی علیه السلام بسپاریم. آرزویم این است که در راه مکتب کشته شوم و اگر خداوند مرا بپذیرد شهید شوم. از اینکه دوستانم همه یکی بعد از دیگری رفتند و من هنوز مانده ام ناراحت هستم و هر وقت که به جلیل آباد می آیم خجالت می کشم که خوبان رفتند و من هنوز خالص نشده ام که بروم، خدایا مرا لحظه ای از یاد خودت غافل نکن و من را به حال خودم نگذار و شهادت را نصیبم کن . امیدوارم که خونی که از من به زمین ریخته می شود در راه اسلام و مکتب و پیروزی مستضعفین و مستکبرین در همه جهان باشد و با نیت خالص و فقط برای الله باشد و خدا را سپاس می گویم که لیاقت و سعادت شرکت در جنگ با کفار را بعد از مدتها آرزو نصیب ما هم کرد.
خداوندا در این دنیا که نتوانستم آن طور که تو می خواهی زندگی کنم پس مرگم را آنچنان قرار ده که لااقلبدینگونه کفاره گناهان کبیره ام و صغیره ام را     باشم.
پدر و مادر می دانم که نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم و در حق شما ستم زیاد کردم و همیشه اسباب زحمت شما بودم و میدانم     را اینجا رساندید و همیشه راهنمای من در زندگیم بودید امیدوارم که من را حلال کنید و از خداوند برایم طلب آمرزش و مغفرت کنید که به دعای شمت سخت نیازمندم ، مادر جان         مشکل است ولی من از شما انتظار دارم که مانند بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) در برابر مشکلات و داغ فرزندت مقاومت نموده و سکوت را تا حد امکان رعایت کرده تا دشمنان اسلام و منافقین بدانند که در هر زمانی مادرانی شیر زن چون پیرو زینب (س) هستند که فرزندان خود را با افتخار هدیه اسلام کنند. پدر جان و مادر جان ، امیدوارم با رفتن من بتوانید از پس امتحان الهی سربلند بیرون بیایید و با یاد خدا و شهیدان این مشکلات را تحمل

است و امر او امر خداست و اطاعت خدا ، و پیروی نکردن از دستورات و راه او ، پیروی کردن از شیطان است و باید بدانید که همه ما در مقابل خون هزاران شهید که به پیروی از ولایت فقیه و امام عزیز به سوی شهادت شتافتند و تجملات دنیا را رها کردند و عاشقانه به سوی معبود شتافتند، مسئول هستم و باید در قیامت جوابگو باشیم. سعی کنید نماز را در اول وقت بخوانید و به نماز اهمیت دهید.

حضرت صادق (ع) فرمودن: شفاعت ما به کسی که نمازش را سبک بشمارد نمی رسد و پیامبر (ص) فرمود: از من نیست کسی که نمازش را سبک بشمارد. و دعا بسیار کنید و همیشه در درگاه خداوند استغفار کنید و از ترس خدا اشک بریزید و بترسید از خدا که ارزش دارد.

به دعای کمیل و تویل اهمیت بدهید و در مجالس دعا شرکت کنید که این دعاهل انسان را شستشو می دهد و برای انسان تذکر است و بسیار حرکت زاست و مستحبات را در توانایی انجام دهید و به یاد شهیدان باشید و هر چند وقت به مزار شهدا بروید، و با آنان تجدید میثاق کنید و به خانواده های شهدا احترام کنید که آنها بهترین کالایشان را در راه خدا هدیه داده اند و یک موقع در مقابل از دست دادن من انتظاری از جمهوری اسلامی نداشته باشید که روح من با این کار آزرده خواهد شد. برادر حاج آقا رضا امامی از شما به خاطر اینکه در حق من بسیار بزرگی کردید بعنوان یک دوست تشکر می کنم و امیدوارم که شفیع یکدیگر در روز قیامت باشیم.
برادرم ، حکمت: تو خودت راهت را می دانی ، از باب تذکر می گویم که راه و خط ولایت فقیه را بشناس و همیشه گوش بفرمان و تابع محض ولایت فقیه باش و سعی درکسب تقوی و فضایل نیکو نما و خود را به اخلاق اسلامی عادت بده و یک موقع پدر و مادر را از خود میازاری و همیشه آنان را تسلی ده و مایه آرامش آنان باش به برادرانم تقی و نقی شما ره به رعایت قوانین اسلام و نماز و روزه و اخلاق اسلامی توصیه می کنم و انتظار دارم که بسیج را رها بکنید.
خواهرم : از شما هم ضمن طلب حلالیت می خواهم که در راه اسلام قدم برداری و اسوه شما بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) باشد و فرزندانت را چون او تربیت کن. پدر و مادر و دوستان بسیجی و انجمن اسلامی و اهالی شهرک اکنون در وضعیت بسیار حساس بسر می بریم انقلاب اسلامی ایران با قامتی استوار در مقابل تمام طاغوتها و مستکبران ایستاده است سرنوشت میلیونها مسلمان بلکه تمام مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران بستگی دارد و این جنگ جنگی است که سرنوشت انقلاب اسلامی را تعیین می کند و ما باید در این جنگ پیروز شویم اگر به قیمت صدها هزار شهید باشد ملت ما باید آماده باشند همانطور که بودند و هستند ، مشکلات بیشتر از اینها را هم تحمل کنند. خدائی ناکرده این انقلاب شکست بخورد که نخواهد خورد دیگر کسی جرأت بردن نام اسلام را نخواهد داشت و برادران     یک موقع گوش به حرف آن کوردلائی که می گویند جوانان ما را به زور به جبهه می برند و یا بخاطر     از اسلام به جبهه می روند ندهید.
الگوی شما باید شهدای مظلومی که مظلومانه و به دور از خواهر مادی و ریا شهید شدند باشد، الگوی شما باید خانواده هایی که تک فرزند خود را تقدیم اسلام کردند و برای اینکه منافقان ریشخند نزنند و خوشحال نشوند در روز بر سر مزار فرزندان خود نمی روند و در نزد مردم برای آنان اشک نمی ریزند باشد به قول امام در هر کجا که هستید آنجا برای ما امتحان است، که وظیفه مان را درست انجام دهیم یا نه.
و از برادران و آشنایان من طلب حلالیت می خواهم که یک موقع بسیج را تضعیف نکنند و در آخر پدر و مادر از طرف من از فامیل و آشنایان طلب حلالیت کنید مخصوصاً فامیلهای نزدیکمان.

یک نظر

  1. غلامعلی غلامعلیان

    خدا این. شهید بزرگوار را با شهدای کربلا مشهور کند بدبخت ماجاماندهها ۴ سال شبانه روزی باهم بودیم ازاو خاطره ها ی زیادی دارم اگر مانده بود الان ذخیره‌ی انقلاب بود خدا وند گلچین است خداروح پدر این بزگواررا هم غریق رحمت نماید ضمنا وصیتنامه ایشان را با غلط زیادی نوشته اید لطفا اصلاح کنید عکس ایشان را هم بگذارید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.