خانه » شهدای ورامین » وصیتنامه شهید حسین کرمانی

وصیتنامه شهید حسین کرمانی

قرآن

 

 

وصیتنامه شهید حسین کرمانی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه»

بار پروردگارا ، معبودا، با تما وجود و بدون هیچ اکراهی و با شوقی که دارم و از قلبم سرچشمه می گیرد  شهادت به وحدانیت و بزرگیت می دهم و خودم را بنده عاصی و پشیمان تو می دانم و به رسالت حضرت ختمی مرتبت ، سید الانبیاء یعنی حضرت محمد (ص) شهادت می دهم و همچنین به ولایت و امامت حضرت امیر ، علی علیه السلام) و دیگر ائمه معصومین که آخرین آن منجی عالم و ذخیره الهی یعنی حضرت  مهدی وحی لمقدمه الفداه شهادت می دهم و دین مبین اسلام را بعنوان کاملترین مکتب تصدیق و قبول می کنم و داشتم.

خدایا من لایق و قابل این فیض عضمی نبودم ولی تو با کرمت به من عطا کردی خدایا دست و زبان من نا توان است که شکر این همه نعمت را بکند خدایا اقرار می کنم که از نفس اماره شکست خوردم ، خدایا چقدر بدیهای مرا پوشاندی و نگذاشتی کسی بفهمد خدایا چگونه جواب اینهمه محبت و لطفت را بدهم پس ای مردم و ای مومنین چنین خدائی سزاوار پرستش است و کسی را به غیر از او اطاعت نکنید.

خدایا در این روزهای آخر عمرم چه وصیتی به بنده های تو کنم حال که می بینم وجود اقدس تو آنها را در تمام زمینه ها و در تمام مراحل زندگی راهنمائی کرده و کتاب مقدس قرآن را برای تزدکیه و تعلیم آنها فرستادی و برای استفاده از این کتاب آسمانی پیامبر و ائمه معصومین را فرستادی و حجت را بر همه تمام کردی.

خدایا تو هستی که این کلمات را بر ذهن من میاندازی و به من دست دادی که بنویسم و هر چه هست از آن وجود مبارک توست خدایا توشه سفر ندارم و عملی ندارم مرا یاری کنی.

ای مردم از دین خدا یاری کنید که عزت و شرف شما در گرو یاری کردن دیت خداست و بدانید ……  همیشه یاور شماست و تنها از خدا کمک بگیرید که او بسیار بخشنده و رئوف و قادر متعال است.

و رهبر عزیز را در همه اعمال و در هر حالی که بودید حمایت کنید که حمایت شما شکر نعمت است و خدا نعمتش را زیاد می گرداند و اگر کفر نعمت خدای نخواسته کنید این نعمت از شما گرفته می شود و بدانید که فرزند زهرا علیه السلام است.

و با مشرکین و اهل کتاب و منافقین و اهل …… قتال کنید تا فتنه این شرورها از عالم کنده شود و زمینه ساز قیام الهی حضرت قائم باشید و آگاه باشید پشتیبان حرکت مقدس شما خدای تبارک و تعالی و ولی اله اعظم است.

برای رسیدن به این اهداف مقدس باید سفارشات خدا و پیامبرانش و اوصیاء اش و ائمه اطهار عمل کنید و اولیاء الله که از جمله امام است گوش به فرمان وی باشید اگر اعمالتان برای رضای خدا باشد یقیناً بدانید که پیروزی و نصر با شماست.

سفارش دیگرم به شما این است که مسئله پر اهمیت دعا را فراموش نکنید ، مراسمات مذهبی (مراسم پر عظمت دعای کمیل و توسل و عزاداریها) به بهترین وجه بر پا کنید و در این مجالس ذکر مصیبت ابی عبداله (ع) و مادرش زهرا (ع) را فراموش نکنید.

خدایا مرا از دوستان و محبان اهل بیت قرار بده و هر کس که این آرزو را دارد به او هم این لطف را عطا کن. خدایا چه چیز شیرین تر از مجالست و همنشینی با چهارده معصوم است آنگاه که در رضوان تو جمع می شوند و ذکر تو را می گویند به خدائیت قسم هیچ لذتی بهتر از این لذت و لقاء تو نیست.

پدر و مادر عزیز من فرزند خوبی برای شما در این دنیا نبودم مرا عفو کنید که من زیاد احتیاج به بخشش شما دارم که اگر شما از من راضی نشوید وای بر حال من قول شفاعت شما را می دهم . و از برای من نماز و روزه بگیرید و مبلغ هزار تومان بعنوان رد مظالم به حساب صد امام بدهید.

و ای دوستان من اگر از من به شما اذیتی شده است مرا مورد بخشش قرار دهید و از شما خواهش دارم که راه شهدا را ادامه دهید و جبهه هاب را خالی نگذارید و اگر به جبهه آمدید ما را هم در مناجات خود دعا کنید و از همه برای من حلالیت بجوئید.

خدا به شما خیر و جزا دهد ضمناً محل دفن بنده هم در کنار گلزار شهیدان امام زاده هادی قرار دهید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهداری.

جنگ جنگ تا رفع کل فتنه

۲۲ اسفند ماه سال ۶۳

« والسلام علی عبادالله الصالحین »

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.