خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید حسن کامرانی

وصیت نامه شهید حسن کامرانی

وصیت

 

 

وصیت نامه شهید حسن کامرانی

 


بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود به روان پاک شهدا اسلام و با درود به امت شهید پرور ایران و درود به رزمندگان اسلام و با درود به پدر و مادر عزیزم امیدوارم که وصیت نامه را خواندید گریه نکنید در جان اگر من شهید شدم گریه نکن، من هم مانند دیگران بودم مادر جان من دوست داشتم بروم پیش امام حسین (ع) چون عاشق او بودم. مادرجان! وقتی که مادری در اصفهان پنج تا از فرزندانش را از دست داده و باز هم دعا می کرد که خدایا اگر باز هم فرزندی داشتم به جبهه می فرستادم و اصلاً گریه نمی کرد. مادرجان! اما شما یک فرزند داده اید که دوست داشت پیش حسین برود . مادرجان خداوند امانتی را که به شما داده و شما هم باید این امانت را پس دهید. حال چه در جبهه و چه در جای دیگر باشد. مادر جان اگر من شهید شدم به رضا بگو نماز خود را به موقع بخواند و اگر نماز نخواند چطور می خواهد جواب خدا را بدهد . مادر جان، اگر من شهید شدم دوست ندارم که هر موقعی عکس مرا دیدی گریه کنی. اگر من شهید شدم هکسم را در کمد بگذار چون نمیخواهم هر وقت عکس مرا دیدی گریه کنی. مادرجان اگر من تو را ناراحت کرده ام امیدوارم که از دست من راضی باشی. مادرجان اگر کربلا را گرفتیم و زنده بودم می آیم و تمام شما را به کربلا می برم و اگر شهید شدم با برادرم حسین به کربلا بیائید. مادرجان اگر مرا از دست دادی هیچ ناراحت مشو، چون خداوند امانتی را که به شما داده بود از شما پس گرفت. مادرجان مبادا گریه کنیکه اجر من از دست برود. مادرجان تا جائی که می توانی امام را دعا کن و من را اصلاً دعا نکن و فقط امام را دعا کنید چون او بود که انقلاب اسلام را بر جهان سرافراز کرد. مادرجان دیگر عرضی ندارم.
پدر جان اگر من شهید شدم من را در بهشت زهرا دفن کنید و پولی را آوردند به شما بدهند اگرواقعاً احتیاج نداشتید ، نگیرید و اگر لازم دارید مقداری از آن را به بچه های یتیم بدهید و مقداری هم به مسجد کمک کنید. حسین جان اگر بچه ها از من راضی نبودند آنها را از دست من راضی کن ، حسین رزمندگان را دعا کن و به عبدالله و فاطمه بگو درسشان را بخوانند.
گو دعای آنها مستجاب می شود بگو امام را دعا کنند.
محمد جان آنقدر دعا می کنم که تمام مجروحین جنگ هر چه زودتر شفا پیدا کنند. پدر جان نماز قضا و روزه دارم آنها را عمل کن. مادرجان و پدر جان ، رضا جان ، محمد جان ، حسین جان ، فاطمه جان و عبدالله جان خداحافظ.
حسن کامرانی مورخ ۵/۱۲/۶۲ روز جمعه ساعت ۳۰/۱۱

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.