خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد قبادی

وصیت نامه شهید محمد قبادی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-mohammad-ghobadi-www-varamincity-com-(1).jpg

وصیت نامه شهید محمد قبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

الموت فی حیاتهم مقهورین و الحیات فی موتکم قاهرین.

همانا برای کسانی که به این دنیا دل بسته‌اند مرگ پایان زندگی است اما برای مجاهدین فی سبیل الله مرگ پایان زندگی نیست بلکه آغازیست توام با جاودانگی.

من شهادت در راه حق و اهداف الهی را افتخار جاودانی می دانم. «امام خمینی»

با سلام بر مهدی موعود (عج) و نایب برحقش امام خمینی و سلام بر تمام شهدا و تمام خانواده‌های شهدا که در مقابل تمام سختیها برای خدا صبر می‌کنند و سلام به امت خوب حزب الله و پدر و مادر و خانواده عزیزم.

چون بر هر مسلمان واجب است که وصیت نامه بنویسد ما هم این تکلیف را انجام می‌دهیم. خدا می‌داند که هنوز در حدی نرسیده‌ام که کسی را نصیحت کنم و هنوز ساخته نشده‌ام و از خدا می‌خواهم که منِ رو سیاه را ببخشد همچون حر که او را در آخرین لحظات بخشید مرا هم ببخشد در حالی این وصیت نامه را می‌نویسم که خود را لایق شهادت نمی‌بینم و اگر خدا خواست و این بنده حقیر را به این درجه رساند ، بدانید این راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و این راه امام حسین علیه السلام و راه امام امت است. مردم بدانید این خون شهدا بود که اسلام را زنده کرد و به یاد داشته باشید که چه بودیم و چه شدیم. آیا فکر کردید که این کارها را که کرده ، شماها چه مسئولیتی دارید. خدا می‌داند این برادرها با چه عشقی به جبهه‌ها آمده اند و از جان و زن و فرزند گذشته اند و می خواهند راه حسین علیه السلام را ادامه دهند.

 لحظه‌ای در زندگی از انقلاب دوری نکنید که از خدا دور شده‌اید و سعی کنید گوش به فرمان امام باشید و اگر گوش کردید مطیع فرمان رسول الله بوده‌اید و همانطور از یاران امام و روحانیت مبارز حمایت کنید که این روحانیت بود که شما مردم را از جهل و نادانی نجات داد. عزیزان حزب الله سختیها را به جان  بخرید که در آن دنیا راحت هستید بدانیداکنون که همه زنده اید، چه بهتر که در این راه باشید.

 و اما برادران پاسدار و بسیجی :

ای عزیزان شما سعی کنید که با اخلاق و رفتار خود برای مردم الگو باشید و همیشه یار و یاور امام باشید و سعی کنید از تفرقه بپرهیزید که دشمن همین را می‌خواهد. اگر خدای ناکرده کسی که مسلمان است ارگان یا شخص مومنی را تضعیف کرد و آن ضد انقلاب هم همین کار را کرد بداند که حمایت از ضد انقلاب کرده است و عزیزان سعی کنید امام را الگو قرار دهید و همگی سعی کنید که جهاد اکبر و اصغرنمایید.

  از دانش آموزان خواهش می‌کنم که به درس علاقه نشان دهند زیرا اگر آنها درس نخوانند ضد انقلاب جای آنها را خواهد گرفت.

 از خانواده عزیزم و پدر و مادرم می‌خواهم که مرا ببخشید و همیشه به انقلاب و جنگ اهمیت بدهید و بی تفاوت نباشید و در مقابل سختیها سعی کنید که صابر باشید . پدر عزیزم از شما می‌خواهم که در مسائل نظامی شرکت کنید و  امیدوارم که مادر و خواهرم بتوانندسختیها را زینب گونه تحمل کنند .

 به خواهران نصیحت می‌کنم که سعی کنند پوشیده بمانند هم خودشان به گناه نیافتند و هم دیگران را به گناه نکشانند.

در پایان  من پولی به سپاه بدهکار هستم در رابطه با شیشه ای که شکسته ام. جنازه من اگر آمد هر کجا که صلاح دیدید تشییع کنید و راضی نیستم کسی پیراهن مشکی بپوشد و کسی اگر مراسم عقد یا عروسی دارد  عقب بیاندازد. خدا یار و یاور همگی شماها باشد.

بارالها تو را به یگانگیت قسم می‌دهم که مرا ببخشی و مرگ مرا شهادت قرار دهی.

بارالها به من لطفی نما و قدرتی ده که در آخرین لحظات هم در حالی که ذکر تو را می‌گویم از این دنیا بروم.

بارالها لحظه ای مرا به حال خودم وامگذار.

 بارالها در فرج آقا امام زمان (عج) تعجیل بفرما.

 بارالها امام امت و یاوران او را تا انقلاب مهدی (عج) حفظ بفرما.

 بارالها پدر و مادر را از ما راضی بگردان.

 بارالها اسلام و رزمندگان اسلام را موفق و پیروز دار.