خانه » اخبار و رویدادها » سرپرست تیم والیبال سایپا: ما در طول این بازی هیچ مشکلی را احساس نکردیم

سرپرست تیم والیبال سایپا: ما در طول این بازی هیچ مشکلی را احساس نکردیم

به گزارش ورامین سیتی به نقل باشگاه خبرنگاران ، بهزاد فروغی سرپرست تیم والیبال سایپا اظهار داشت: با تمهیداتی که از سوی مسئولان شورای تامین انجام شده بود، ما در طول این بازی هیچ مشکلی را احساس نکردیم.

فرماندار ورامین مدیر عامل باشگاه متین ورامین از نزدیک شاهد بازی بودند.

وی گفت: بر خلاف دیدار گذشته طبق هماهنگی که فرماندار شهر ورامین انجام داده بود ما در یکی از هتل های این شهر مستقر شدیم و بدون هیچ مشکلی در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه در طول ست سوم وقتی که ما در پوئن ۱۵ بر ۱۳ از حریف جلو افتاده بودیم برق سالن شهید گل عباسی ورامین قطع شد نمی خواهم بگویم که این موضوع، امری اتفاقی و عمدی بوده است چون شبیه این موضوع در کرج هم بوجود آمده بود اما به طور کل قطعی برق باعث وقفه ۱۰ دقیقه ای در بازی شد.

سرپرست تیم سایپا یادآور شد: ما در این دیدار با ضعف مفرط داوری و اشتباهات محرز آن در بسیاری موارد مواجه شدیم، به نظر من در دیدارهای ورزشی داور نقش فرمانده را در زمین ایفا می کند اما در ورامین داور کمر تیم ما را شکست تا جایی که نتیجه را واگذار کردیم.

فروغی تصریح کرد: بازیکنان ما جوان هستند در ست پنجم ما ۱۳ بر ۱۱ از تیم متین ورامین عقب افتادیم که داور یک پوئن دیگر را به اشتباه به نفع ورامینی ها سوت زد این امر باعث شد تا آنها ۱۴ بر ۱۱ از تیم سایپا پیش افتادند این باعث شد تا بازیکنان نتوانند بی عدالتی را درک کنند و زمین را به نشان اعتراض ترک کردند.

فروغی گفت: والیبال ایران دارای داوران قوی و با سابقه زیادی است که بتوانند به خوبی چنین بازی های حساس و سنگینی را بدون اشتباه سوت بزنند.

در بازی شب گذشته متأسفانه تا بازیکنان تکان می خوردند داور آنها کارت نشان می داد و به نوعی می خواست با کارت دادن به والیبالیست ها بازی را اداره کند.

فروغی خاطر نشان کرد: خروج زمین از سوی بازیکنان تیم سایپا بدون موافقت فرهاد نفرزاده سر مربی تیم بود سعی کردیم هماهنگی لازم برای ادامه بازی و ورود بازیکنان به زمین را انجام دهیم که متأسفانه این امر کمی با تاخیر صورت گرفت و بازیکنان به رختکن رفته بودند به طور کلی حیف شد که بازی را واگذار کردیم.

وی یادآور شد: ما در طول شب گذشته بازی را راحت شروع کرده و ادامه دادیم به نوعی ۲ ست اول ورامینی ها را مات کرده بودیم اگر ست دوم برق سالن نمی رفت به طور قطع ما برنده بازی بودیم.

وی گفت: ما برای بازی رده بندی و رسیدن به عنوان سومی مسابقات لیگ برتر برنامه های خاصی را در نظر داریم و با انگیزه بالا به مصاف حریف می رویم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.