خانه » اخبار و رویدادها » ناظر مسابقه والیبال متین و سایپا: وقتی ورق بر می‌گردد همه چیز را زیر سوال می‌برند

ناظر مسابقه والیبال متین و سایپا: وقتی ورق بر می‌گردد همه چیز را زیر سوال می‌برند

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/valyball/IMG_0958.jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا، ناظر مسابقه والیبال متین و سایپا گفت: هیچ مشکلی از نظر تعداد تماشاگر و چیدمان داوری وجود نداشت و متاسفانه تیم ها باید بیاموزند که در صورت باخت این مسایل را بهانه نکنند.

وی اظهار کرد: ما در بازی تیم‌های والیبال متین ورامین و سایپا حاشیه زیادی نداشتیم. فیلم بازی موجود است و مسابقه هم پخش تلویزیونی داشت. نباید به اعتراض یکی، دو نفر توجه کرد. تعجب می‌کنم که چرا می‌گویند بیش از ظرفیت تماشاگر در سالن حضور پیدا کرده بود. تنها پشت تابلوهای تبلیغاتی ابتدا و انتهای زمین تعدادی میهمان‌ها نشسته بودند که البته بیشتر آنها هم نیروهای امنیتی یگان ویژه بودند.

وی افزود: در هر دو طرف زمین برای ارسال سرویس ۹ متر فاصله رعایت شده بود، بعد تابلوهای تبلیغاتی گذاشتند و پشت آن تعدادی افراد که بیشتر آنها هم نیروهای یگان ویژه بودند در زمین مستقر شدند. سایپا در گیم اول برد و هیچ مشکلی وجود نداشت، اما وقتی ورق بر می‌گردد همه چیز را زیر سوال می‌برند. بدترین کار این بود که تیم سایپا جوانی کرد و از زمین خارج شد. در حالی که ریس فدراسیون شخصا ناظر بازی بود، باید لااقل به احترام او زمین را ترک نمی‌کردند. ملی‌پوشانی که فردا باید در اردوی تیم ملی و لیگ جهانی بازی کنند اصلا کار خوبی را در ترک زمین انجام ندادند.

ناظر بازی متین و سایپا درباره قطع برق سالن مسابقه، خاطر نشان کرد: در خیلی از بازی‌ها این اتفاق می‌افتد. دقیقا اطلاعی ندارم چرا برق سالن قطع شد. ممکن بود این اتفاق به نفع یا ضرر هر تیمی تمام شود. سایپا تیم با شخصیت لیگ برتر است. باور کنید این موضوع را از ته دل باور دارم. با توجه به سوابقی که دارم می گویم سایپا هم از نظر مدیریتی و هم از نظر ورزشی یکی از با شخصیت‌ترین تیم‌های والیبال ایران است، این موضوع وجود ندارد که اگر شکست خوردیم اعتراض کنیم و اگر هم پیروز شدیم همه چیز را به فراموشی بسپاریم.

کارشناس والیبال با اشاره به حضور دو باشگاه خصوصی در فینال لیگ برتر به ایسنا گفت: باید حضور پررنگ بخش خصوصی را در لیگ برتر به فال نیک بگیریم. متین ورامین برای اولین بار در لیگ برتر به این مرحله رسیده است. تمام ارکان شهر ورامین از فرماندار تا مردم تلاش کردند که میزبان خوبی باشند. البته تیم‌های مثل پیکان و سایپا هم که هر دو در راس کار بوده‌اند برای والیبال مهم هستند و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد، حالا هر تیمی اول یا دوم می‌شود هیچ تفاوتی نمی‌کند.

درخشنده افزود: جالب است بدانید که دوستان ما در متین ورامین هم بعد از این که دو ست را واگذار کردند مکدر بودند که چیدمان داوری چرا این گونه است. من از آنها دعوت می‌کنم تا در فدراسیون جلسه‌ای برای فینال و نیمه نهایی داشته باشیم، چرا حالا که بازی را بردند به چیدمان داوری ایرادی نمی گیرند. فرقی نمی‌کند چه متین یا سایپا شکست می‌خورد به داوری ایراد می‌گرفتند،‌ اصلا به ایرادهای فنی تیم خود کاری ندارند که ما در کجا اشتباه کردیم، باید این نگرش اصلاح شود.

مسئول امور بین‌الملل فدراسیون والیبال درباره برگزاری مرحله فینال لیگ برتر به ایسنا گفت: بهترین تدبیر ما برای برگزاری فینال میزبانی مسابقه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران بود، بازی در یک سالن که از نظر استاندارد بین‌المللی کاملا بررسی شده و استاندارد است و تیم‌ها هیچ مشکلی برای بازی نخواهند داشت. تماشاگران هم کاملا تفکیک شده هستند و فکر نمی‌کنم دیگر این حساسیت وجود داشته باشد. ان‌شاءالله فینال خیلی خوبی داشته باشیم. هدف ما این است که زمینه را برای برگزاری یک مسابقه خوب فراهم آوریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.