خانه » اخبار و رویدادها » پوریا فیاضی: هواداران تیم متین بسیار پرشور هستند

پوریا فیاضی: هواداران تیم متین بسیار پرشور هستند

matin varamin saypa 91 12 02 www varamincity com %2819%29 گزارش تصویری دیدار اول متین ورامین و سایپا (1)

  ملی‌پوش تیم والیبال سایپا پس از پیروزی مقابل متین ورامین در واکنش به احساسات تماشاگران حریف گفت: ورامین هواداران پرشوری دارد و من هیچ گلایه ای از آن‌ها ندارم.

  به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، پوریا فیاضی، ستاره دیدار والیبال سایپا و میتن ورامین درباره اتفاقات بوجود آمده در سالن انقلاب کرج اظهار کرد: درست است که قدری درگیری ها در والیبال زیاد شده و ممکن است برخی از تماشاگران حریف به من نوعی توهین کنند ولی سرمایه اصلی این مملکت و این والیبال و این ورزش همین تماشاگران هستند. من ناراحت نمی شوم و از اینکه جوانان بیایند و در سالن های ورزشی خودشان را خالی کنند به مراتب بهتر از آن است که به خیلی جاهای دیگر بروند. به نظرم نباید با رسانه ای کردن این اتفاق ها ذهن مردم را نسبت به والیبال خراب کنیم.

فیاضی ادامه داد: جدول مسابقات لیگ امسال بسیار بالا بود و زمانی که امتیاز تیم ها به هم نزدیک می شود طبیعی است که بالاخره بین تیم ها و هواداران آن ها قدری حساسیت زیاد شود. شاید در یک لحظه فشار روانی زیاد شود و حرف‌هایی رد و بدل شود ولی اطمینان می دهم که همه بازیکنان بیرون این زمین مسابقه با هم رفیق هستند. امیدوارم رفاقت بین تماشاگران بیشتر و بیشتر شود. بازی که شروع می شود ممکن است خیلی اتفاق ها بیافتد ولی وقتی که مسابقه تمام می شود دیگر باید همه چیز را فراموش کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: من هیچ گلایه ای از تماشاگران تیم متین ورامین ندارم. هواداران این تیم بسیار پرشور هستند و مشتاقانه تیم خود را تشویق می کنند. جا دارد که از هواداران خوب کرج هم تشکر کنم. اما انتظار دارم که با توجه به وسعت استان البرز مردم کرج بیشتر از تیم والیبال شهر خود حمایت کنند.

کاپیتان تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما در دو ست بعدی به خاطر جوانی تیم قدری تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم. خدا را شکر موفق شدیم در لحظات حساس بازی دست یکدیگر را بگیریم. در نهایت هم تیم پرمهره و قدرتمند متین ورامین را شکست دادیم.

وی درباره رویارویی سوم این دو تیم در حله پلی آف گفت: هر دو تیم میتن ورامین و سایپا قدرتمند هستند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اما مطمئن باشید ما در تمام بازی ها برای جنگیدن به میدان می رویم. می جنگیم تا بتوانیم در بهترین و بالاترین سطح لیگ والیبال کشور یعنی بازی فینال حاضر شویم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.