خانه » اخبار و رویدادها » توهین سرمربی کاله به مصطفی کارخانه پر افتخارترین مربی والیبال ایران

توهین سرمربی کاله به مصطفی کارخانه پر افتخارترین مربی والیبال ایران

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2827%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (1)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در مورد حضور در بازی سوم پلی آف در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی گفت: تیم والیبال کاله تابع قانون فدراسیون است به طور حتم در سالن ۱۲ هزار نفری بازی می کنیم، مربی هایی که از بازی سوم در تهران انصراف می دهند در حد تهدید است، این حرف ها در هیچ جای دنیا و ورزش دیده نمی شود.
وی ادامه داد: در فدراسیون قبلی هیچ کس جرات اظهار نظر نداشت ولی هم اکنون هر فردی می تواند به راحتی حرف غیر اصولی خود را بزند.
انصراف از حضور در سالن ۱۲ هزار نفری، گردن کلفتی است

سرمربی تیم والیبال کاله گفت : حرف هایی مثل انصراف از جای خوب ورزش زده نمی شود. باید ورزشکاران و مربیان طبق قانون رفتار کنند و تابع فدراسیون باشند و انصراف ها از حضور در سالن ۱۲ هزار نفری گردن کلفتی است.

عطایی در مورد امنیت در بازی های سالن ۱۲ هزار نفری گفت : برگزاری دیدار پلی آف سوم در سالن ۱۲ هزار نفری، حاشیه ها را دور می کند و امنیت به درجه بالا می رسد، در سالن آزادی گنجایش زیاد است و همه تماشاگران بدون جنجال می توانند بازی را تماشا کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون نیز به خاطر کنترل بازی سوم پلی آف سعی دارد که اشتباهات امور اجرایی را با آسان ترین کار رفع کند و هیچ گاه درست ترین کار انجام نمی شود.

—————-

یادداشت : جوسازی های برخی از عوامل تیم کاله آمل از ابتدای فصل تا کنون ( از قبیل حواشی بازی با شهرداری در ارومیه ، فرافکنی ها و اهانت ها در دیدار با متین در ورامین ، حوادث ناگوار هفته گذشته در خانه والیبال و … )  را همگان به خاطر دارند اما از آقای عطایی سوال می شود آیا اگر تیم شما به جای رده چهارمی ، اول می شد و طبق قوانین و مصوبه سازمان لیگ ، مزبانی بازی سوم حق تیم اول بود ، باز هم این گونه اظهار نظر می کردید؟!

ضمنا اگر بازی در سالن ۱۲ هزار نفری به نفع تیم کاله آمل نباشد ، قطعاً به ضرر اینها نخواهد بود .

همچنین به نظر نمی رسد بازی متین در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ، ارتباطی به این فرد توهین کننده به پر افتخارترین مربی والیبال کشورمان داشته باشد و این فرافکنی ها نشانه این است که ایشان ، درخشش متین ورامین در اولین سال حضورش در لیگ برتر والیبال و موفقیت سرمربی اش را برنمی تابد .

شاید وی خواسته است اظهارات سرمربی با اخلاق تیم متین پس از بازی دو هفته گذشته مقابل تیمش ( تیم ملی! ) را تلافی کند و هنوز سنگینی آن شکست از یادش نرفته است …

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.