خانه » اخبار و رویدادها » راهپیمایی مردم ورامین در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

راهپیمایی مردم ورامین در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

rahpeymaei 22 bahaman 1391 varamincity %288%29 گزارش تصویری راهپیمایی 22 بهمن مردم ورامین (1391)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، راهپیمایی مردم ورامین در سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه وارثان قیام ۱۵ خرداد بی نظیر بود که این وارثان در این راهپیمایی حمایت خود را از ولایت فقیه فریاد زدند.

 مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورامین از حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا زمین چمن کارخانه قند این شهر تعیین شده بود و این مراسم دشمن شکن صبح یکشنبه رأس ساعت ۹  و ۳۰ دقیقه در حالی آغاز شد که از ساعتها قبل عاشقان و مشتاقان به نظام و ولایت برای شروع راهپیمایی لحظه شماری می کردند.

 مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین که در دوران انقلاب اسلامی خاطرات بسیار زیادی را در ذهن خود دارند با آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به سوی مسجد صاحب الزمان (عج) به راه افتادند.

 بیش از ۲۵  خبرنگار و عکاس از رسانه های مختلف منطقه در ورامین در مسیرهای راهپیمایی، مراسم ۲۲ بهمن را پوشش خبری ـ تصویری می دادند.

 همچنین در این مراسم، راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و تراکتهای مختلف در این راهپیمایی حضور یافته اند، حمایت خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی فریاد می زنند.

 این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن نشان داد تحریمها در عزم ملت غیور ایران تأثیری ندارد

 مسیر فوق مملو از جمعیت وطن دوستان علاقه ‏مند به اسلام و انقلاب اسلامی و عاشق ولایت بود که با مشتهای گره کرده خواهان سرنگونی همیشگی استکبار جهانی شدند، این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن نشان داد تحریمها در عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی تأثیری ندارد.

 مسیرهای فرعی مملو از جمعیت راهپیمایی نیز در بین راه به خیل عظیم جمعیت پیوستند و مراسم شکوهی خاص یافت، حضور پرشور خبرنگاران متعدد نیز نتوانست همه عظمت و شکوه حضور عاشقانه مردم  را به تصویر بکشد.

 مراسم رسمی یوم ‌الله ۲۲ بهمن در زمین چمن کارخانه قند با تلاوت آیاتی از کلام‌ الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز شدکه سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی همراه با نمایش جلوه های ویژه، اجرای سرود توسط رزم‌ نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود توسط گروه سرود ۱۳۵۷ نفری جوانان دانش آموز، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ از جمله برنامه های این راهپیمایی بود.

 ۱۳۵۷ دانش آموز ورامینی در مراسم ۲۲ بهمن ماه سرود خواندند

۱۳۵۷ دانش آموز ورامینی در مراسم ۲۲ بهمن ماه در زمین چمن کارخانه قند سرود خواندند که این سومین سال است دانش آموزان مدارس و آموزشگاه های این شهرستان برای اجرای سرود در روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی آماده شده اند.

 این دانش آموزان تمرین های متعددی داشته و از سطح آمادگی و هماهنگی فوق العاده برخوردار بودند و در روز پیروزی انقلاب اسلامی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

 مردم شهرستان ورامین همزمان با ۲۲ بهمن ماه و روز پیروزی انقلاب اسلامی با راهپیمایی با شکوهی یاد فجر ۵۷را گرامی داشتند و قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در این مراسم قرائت شد که در این قطع نامه آمده است:

 “این راهپیمایی مردمی همراه با خروش یکپارچه‌ ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” از مسیرهای پیش ‏بینی شده برگزار شد و ورامینیها حماسه ای خلق کردند تا ایران اسلامی بار دیگر به آنان افتخار کند”.

 گفتنی است، در پایان این راهپیمایی پرشکوه وارثان قیام ۱۵ خرداد، حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران در زمین چمن کارخانه قند ورامین به سخنرانی پرداخت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.