خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید بهروز قبادی

وصیت نامه شهید بهروز قبادی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-behrooz-ghobadi.jpg

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام برمهدی منجی انسانها و سلام بر نایب برحقش امام خمینی و سلام بر شهداء و بر خانواده شهدا و سلام بر معلولین و جانبازان انقلاب و خانواده شان و سلام بر امت همیشه بیدار و در صحنه ایران . پدر و مادر عزیزم شما بعد از رفتن من ناراحت نباشید . چون اولاً اگر خداوند توبه ام را بپذیرد به جای خوبی می روم دوماً همه ما رفتنی هستیم و افتخار کنید به اهل خانواده و به خواهر کوچکم اجازه فعالیت در جلسات اسلامی رابدهید خودتان هم همانطور که امام گفتند درس یاد بگیرید از خواهرم بخواهید شبی یک ساعت برای شما کتاب بخواند مخصوصاً کتابهای آیت الله شهید دستغیب رضوان الله تعالی علیه و امثال ایشان امیدوارم که همه شما اهل خانواده یکایک مرا عفو کنید و برایم طلب آمرزش کنید از نظر محل دفن من اگر جنازه ای داشتم و اگر در کنار برادرم جای خالی وجود داشت در آنجا و اگر نشد هر جا که خودتان مصلحت می دانید دفن کنید به وصیت برادرم ناصر عمل کنید . از برادران سپاهی به جای من عذر خواهی کنید . در مراسمی که برایم می گیرید از برادر محمد پناه فرمانده سپاه ورامین اگر وقت داشتند بخواهید برای مردم صحبت کنند واز برادران حزب الهی بخواهید که مرا ببخشند از تمام دوستان و فامیل و کوچک و بزرگ و از مردم ورامین از جانب من عذر خواهی کنید . در خاتمه تنها خواسته من و نصیحت من به امت شهید پرور ایران مخصوصاً اهل ورامین این است که وحدت داشته باشند و گوش به ندای امام دهند و دست از تفرقه بردارند که دشمنان ما خوشحال می شوند چون صراط مستقیم یکی است پس بنشینید و ببینید که کدامتان در اشتباه هستید چون همه شما عاشق اسلام هستید پس چرا نماز جمعه شما مردم ورامین اینقدر خلوت است و چرا دعای کمیل یک شهر در دوجا بر پا شود این مسائل را بگذارید کنار و به ریسمان الهی چنگ بزنید تا رستگار شوید در پایان از تمام برادران و خواهران می خواهم که هدفشان ارشاد باشد و به اخلاق اسلامی زیاد توجه کنند و عبوس نباشند در خاتمه بار دیگر از زحمات بی دریغ شما پدر گرامی و مادر عزیزم و برادران و خواهران و فامیل و دوستان تشکر می کنم و از شما می خواهم در درجه اول برای امام و بعد برای فرج امام زمان و سلامتی جانبازان انقلاب و رزمندگان و در خاتمه برای بخشیده شدن و قبول توبه من دعا کنید اگر من هم سعادت داشتم به جوار الله و لقاء الله پیوستم در مراسم من لباس سفید بپوشید و اگر امکان دارد چراغانی کوچکی کنید و دیگر اینکه در سوگم گریه نکنید .

بارخدایا رهبر انقلاب ما را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) از تمام بلاهای آسمانی و ارضی محفوظ بدار و از عمر ما  بکاه و بر عمر امام بیفزا .

 بار خدایا توبه من گنهکار را بپذیر .

بار خدایا شب اول قبر را بر من آسان گردان .

بار خدایا به این امام و این امت توفیق فتح کربلا و قدس را عنایت بفرما .

بارخدایا به پدران و مادران و خواهران و برادران شهدا صبر عنایت بفرما .

بار خدایا معلولین و مجروحین انقلاب را شفای عاجل عنایت بفرما .

 اسرای ما را هر چه زودتر خلاص بگردان .

یاران امام را محفوظ بدار .

 بار خدایا ما را از شفاعت انبیاء و اولیاء و شهداو صدیقین و صالحین بی نصیب نگردان .

 بار خدایا توفیق شهادت بعد از پیروزی نصیبمان بگردان .

آمین یا ارحم الرحمین .

والسلام

سرباز امام زمان بهروز قبادی

منبع : لاله های سجاد

یک نظر

  1. باسلام درسال ۱۳۶۱ بود که به اتفاق زنده یاد بهروز قبادی دریکی از پایگاهای نظامی تحت امر لشکر ۶۴ ارومیه خدمت می کردیم .دریکی از تپه های منطقه سردشت سربازی داشتیم بنام شهید نمازی ازاردبیل که جنازه اش پشت تپه مانده بود وازروبرو دمکراتها وکومله ها دقیقا جنازه ان شهید را زیر نظر داشتند که من و شهیدبزرگوار بهروز قبادی تصمیم گرفتیم جنازه رابرگردانیم بمحض رسیدن به جنازه تیری به پیشانی شهید بهروزاصابت کرد شهید نامدار باتوجه به اینکه ورزشکار بود وازقدرت بدنی بالایی هم برخورداربود وخون هم تمام بدنش راخیس کرده بود ذره ای برای لغو ماموریت کوتاه نمی امد.خداوندروحش راباشهدای کربلا محشورشان فرمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.