خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مرتضی اکبری

وصیت نامه شهید مرتضی اکبری

بسم رب الشهدا والصدیقین

وصیت نامه شهید مرتضی اکبری

“در قاموس شهادت ، واژه ترس معنا ندارد”

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون.

خداوند از مومنان جانها و اموالشان را خریداری میکند که در برابرش بهشت برای آنان باشد آنها در راه خدا پیکار میکنند ، می کشند و کشته می شوند.

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، وصیت نامه خود را آغار میکنم.

به همه جهانیان بگویید که با چشم باز و درک مفهوم شهادت به استقبال آن رفتم. و به همه ملت ایران درود میفرستم. چون امام گفت(می بینم که ملت الهی شده است) برادران و خواهرانم ، امام را یاری کنید دعایش کنید از خط این الگوی مقاومت و این بزرگ مرد و از خط امام حسین خارج نشوید. تا آخرین روز عمرتان به رهبری این مجاهد نستوه علیه ظلم مبارزه کنید. از تهمت ها نهراسید و به همه کسانی که از جنگ خسته شده اند بگویید که بدانند ، روزی که این جمهوری اسلامی دشمن نداشته باشد روزی است که این جمهوری منحرف شده است و هرگز نخواهد شد.

چون با وجود خون خواری همانند آمریکا و شوروی و اسرائیل و غیره اگر این جمهوری دشمن نداشته باشد معلوم می شود که تن به سازش داده و این هم از عواملی است که نه در انقلاب اسلامی ما وجود دارد و نه در خط امام سازش ناپذیرش. بدانید این جمهوری اسلامی همیشه در جنگ با کفار خواهد بود. وبه قول امام تا بانگ لا اله الله و محمد رسول الله در جهان طنین افکن است مبارزه است. و هر کجا مبارزه است مستضعف باید خون بدهد.

پس پیش بطرف مبارزه با کفر یا پیروزی یا شهادت. پس خدایا اکنون از تو طلب آمرزش میکنم که با کوله باری پر از گناه بسویت آمده ام و تو مرا پذیرفتی و اکنون تشکر تو را ای خدای شهیدان.

اماما ما رزمندگان به ندای هل من ناصرا ینصرنی لبیک گفته ایم و با نبرد کافران بعثی رفته ایم. و اکنون پیش از ۹ ماه خدمت در جبهه ها و با مواجه شهادت ۹ تن از بهترین همرزمانم که آنها واقعاعشق ثارالله و لقاالله بودند و تازه من به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بوده است و پیوستن به همرزمانم که داغ شهادت آنها هر لحظه در جانم آتش می افروخت و هر لحظه از خدا آرزوی شهادت می کردم رسیدم و اکنون پیامی دارم برای دوستان و آشنایانم خصوصا پدر و مادرم

ای اقوام من، ای پدر ومادر من، در مرگ من گریه نکنید و بجای لباس سیاه لباس سفید بر تن کنید و مشت محکمی بر دهان شرق و غرب زده باشید و من راضی نیستم که در مجالس من لباس سیاه به تن کنید و اکنون پیام های جداگانه خود را به پدر و مادر و برادران و خواهرانم آغاز میکنم.

پدرم، از من به تو این پیام است که هرگز خط رهبر را رها نکرده و با آنان که ضد رهبر هستند مبارزه کنید و کسانی که ضد این انقلاب هستند سرزنش کنید و به آنها اجازه و مجال سخن گفتن ضد این انقلاب را ندهید که آنان از منافقین هستند و هرگز فراموش نکن که خط رهبر همان خط آل محمد و علی علیه السلام است. و اگر امام کسی را برای بعد تعیین کرد از او اطاعت و پیروی کنید و اگر امام کسی را از مقامش عزل کرد همه باید آن کس را عزل کنند. وپدرم به فکر فقرا باش و پشتیبان آنان وای پدرم درآخر تو مرا عفوم کن.

وای مادرم، بعد از من قامتت را استوارتر و هیچ غم واندوهی به خود راه مده و چون دیگر مادران شهیدان بسوی خدا رو کن و بگو خدایا تو را شکر و این قربانی را ازمن بپذیر. و همیشه امام را دعا کن و پیروزی رزمندگان اسلام را از خداوند قادر متعال بخواه و اگر در طول عمرم تو را نافرمانی کردم مرا ببخش.

و شما ای برادران، برشماست که راه من را ادامه دهید و پیرو خط رهبر باشید. و اگر کسی ضد این رهبر و انقلاب بود او را رسوا کنید و به همه بشناسید. و درس خود را در مدرسه خوب بیاموزید و الگویی برای دیگر شاگردان باشید. و اگر معلمی ضد این انقلاب حرف زد حرف او را در گلویش خفه کنید و او را هم به ملت بشناسانید.

که مدرسه به گفته رهبرمان سنگر است و حفظ سنگر واجب است.

ای برادرانم مجتبی،محمد و علیرضا و شما ای خواهرانم شما هرچند کوچک هستید ولی با همان کوچکی خود باید همراه مادرخود در جلسات دینی زنانه شرکت نمایید و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوری را بلند تر بدهید و بدانید حجاب شما کوبنده تر از خون من است.

و پیامی برای شما امت شهید پرور ورامین:

شما خودتان بهتر از من می دانید که خط رهبر بهترین خط است وغیر از این خط ، خط دیگری باطل و بی معنا می باشد. خط رهبر همان خط آل محمد و رسول الله است. که اکنون امام خمینی این خط رهبری و هدایت می نماید و شما باید از یاران وفادارش که بازوی پرتوان این انقلاب هستند پیروی و حمایت کنید و بر دهان ضد اینان بزنید و آنها را سرکوب کنید. و اگر عده ای آمدند که تا چندی قبل از بنی صدر طرفداری و حمایت کردند و در مسجد صاحب الزمان این پایگاه ضد رزیم شاهنشاهی پهلوی در زمان طاغوت و انقلاب در جلوی پای شهید مظلوم رقاصی می کردند و امروز با طرفداری از شخصیت مبارزی در حال تیشه زدن به ریشه این انقلاب هستند آنها گرگ هستند در لباس میش و شماها باید آنها را نابود کنید که آنان از منافقان هستند و می خواهند شما را از هم جدا کنند.

مردم اتحاد داشته باشید که رمز پیروزی فقط اتحاد است و بس.

دیگر عرضی ندارم جز سلامتی رهبر و پیروزی رزمندگان اسلام و خط رهبر. انشالله مرا در گلستان شهدای ورامین سید فتح الله دغن کنید.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

مرتضی اکبری ۶۲/۸/۲۸

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.