خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محسن علیخانی

وصیت نامه شهید محسن علیخانی

 

بسم رب الشهدا والصدیقین

وصیت نامه شهید محسن علیخانی

سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم

سلام بر امام زمان و نایب بر حقش امام امت خمینی بت شکن و سلام به خانواده دوست داشتنی خودم و با سلام بر تمامی دوستان و آشنایان

با وجودی که احساس می کنم کوچکتر از آنم که بخواهم وصیت نامه ای بنویسم زیرا که فکر می کنم خداوند متعال و بزرگ مرتبه بزرگتر از آن است که شهادت را نصیب هر بنده ای کند مخصوصا من رو سیاه ولی خوب نباید ناامید بود چون خدا ارحم الراحمین است شاید نظری هم به من روسیاه و اگر خدا خواست و به هر نحوی من کشته شده باشم به امبد آنکه از سر تقصیرات من بگذرد و از عذاب آخرت معذورم دارد.

مادر و پدر و تمام اعضای خانواده و دوستانم نمی دانم که چگونه وصیت نامه خود را بنویسم چون بسیار گناه کرده ام ولی با کمال پشیمانی وصیت نامه خود را می نویسم باشد که مورد قبول خداوند سبحان قرار گیرد.

من از برای آن این راه را انتخاب کردم زیرا مولایم علی (ع) در محراب نماز غرق در عبادت فرقش شکافته می گردد.من از برای آن این راه را انتخاب کردم زیرا سرورم حسین (ع) در میدان کارزار جان داد. از برای آن این راه را انتخاب کردم که زیرا مادرم فاطمه به خاطر اسلام پهلویش شکست و سیلی ها به صورتش خورد. و از برای آن این راه را انتخاب کردم که می خواستم در رختخواب ذلت جان سپارم چون شرمنده می شوم در آن دنیا امام علی (ع) با فرقی شکافته و امام حسین (ع) لب تشنه و بی سر بر من محشور شوند و من سر داشته باشم که امیدوارم اگر خداوند مرا طلب کند همچون امام حسین و سرورم مولایم لب تشنه و بی سر بطلبد.

و چند کلمه ای با مادران می گویم که مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند نمی توانید جواب زینب را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود همه ی مادران همچون مادر وهب جوانان تان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسد آنها را هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا داده ام پس نمیگیرم

وای دوستان شما را به خدا استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان ها برای تسکین درد هاست به یاد خدا باشید که دشمنان میان شما تفرقه نیندازند شما رو از روحانیت متعهد جدا نکنند و اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمان ها است و روز جشن ابر قدرت هاست و در در اسلام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت امام را دریابید و خود را تسلیم او سازید.

محسن علیخانی ۶۵/۱۰/۱۷

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.