خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سید ناصر شاه صاحب

وصیت نامه شهید سید ناصر شاه صاحب

*بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان*

چند کلمه ای به عنوان وصیت نامه برای شما می نویسم تا بعنوان یادگار بعد از من در میان شما باقی بماند با درود و سلام برحسین ابن علی (ع) که یکه تاز میدان جهاد و شهادت و شجاعت بود و با سلام بریاران صدیقش که چون پروانه بدور شمع گرد حسین جمع بودند و راه عاشقان شهادت را روشن نمودند و با سلام بر فرمانده کل جبهه ها امام زمان (عج) و با سلام بر امام امت قلب تپنده ملت پیرو جماران ، حامی مستضعفان خمینی کبیر و سلام بر تمام خدمت گذاران اسلام و مسلمین و شما امت حزب الله همیشه در میدان .

سلام بر فرزند رسول الله که امروز برای برپایی و زنده نمودن اسلام بر خاسته با یاری الله و با عزمی راسخ برای یاری دین حق برخاسته و در حال اعزام به کربلای حسین است با توجه به فر مان امام امت و اعتقاد، داشتن به یگانگی خداوند تعالی و ایمان به رسول الله و اعتقاد به اسلام بعنوان آخرین دین بپا خواستم و هیچگاه با تبلیغات سوء این راه را در پیش نگرفتم بلکه آگاهانه هدفم را انتخاب نمودم تا اینکه بابدست آوردن پیروزی حق بر باطل در هلهله پیروزی ها ، خداوند شهادت را نصیبم سازد و درهر کجا که باشم این را بدانید که تسلیم ظالم نخواهم شد .

(ای دشمنان اسلام بدانید ،ای منافقین امریکائی بدانید که ما راستقامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند)

 این حقیر تا هنگامی که آن شهید بزرگ بهشتی مظلوم مرا در آغوش گرفت و او را بوسیدم شخصیت عارفانه و روح مسیحایی او را درک نکرده بودم ای امت شهید پرور حمایت کنید از این شخصیتهای عظیم و بر جسته و بی نظیر که امام عزیزفرمود بهشتی خار چشم دشمنان اسلام بود.

پدر و مادر گرامی از اینکه خدا فرزندی به شماداد و او را در راهی که حسین ابن علی (ع) پیمود هدیه نمودید در واقع از دست نداده اید بلکه بدست آورده اید من که از علی اکبر حسین بالا تر نیستم من که از رجایی ها و باهنرها و  بهشتی ها بالا تر نیستم که آنان خونشان را برای آبیاری این نهال بر زمین ریختند باید در رسالتمان  را به جهان اعلام داریم باید خونها داد که اسلام زنده بماند .

مادر عزیزم میدانم که زحمتهای زیادی کشیدی تو بیداریها کشیدی من مدیون زحمات شما هستم تو بودی که مرا تربیت نمودی و اینکه باید بدانی که در جوار حق تعالی در پیش سرورآزادگان زنان زهرا (س) رو سفید هستی در اینجا یک جمله به امت شهید پرور میگویم:

برادران شما در جبهه حق علیه باطل همیشه چشم انتظار کمک جانی و مالی شماهستند امروز صفوف مستحکم شما تیری است بر چشم دشمن امروز آواز بلند وحدت شما لرزه ای براند ام دشمن فرود می آورد از شما می خواهم که بیشتر در دعای کمیل و دعای توسل شرکت کنید و بدانید که دعا سلاح مومن است .

برای امام حسین و برای رقیه و علی اصغر گریه کنید امام را فراموش نکنید امام را دعا کنید مبادا قلب امام را بدرد بیاورید رزمندگان اسلام را دعا کنید ، بار الها تو شاهد باش که تلاشمان نه به آن خاطر است که به قدرتی برسیم و یا درنزد مردم مقام و شوکتی یابیم ، پروردگارا به ما توفیق خدمت به قرآن و اسلام و امت اسلام عنایت فرما.

در خاتمه از کلیه دوستان و فامیلها و برادران حلالیت میطلبم و از خداوند میخواهم که آنها اگر هر خوب و بدی از این حقیر دیدند مرا به بزرگی خودشان ببخشند و در مورد دفن در کنار شهداء جوادآباد مرا دفن کنید.

” الهم اجعلنی من جندک فان جندک هم الغالبون و اجعلنی من حزبک فان حزبک هم المفلحون و اجعلنی من اولیائک لا خوف علیهم ولا هم یحزون”

 برادر کوچک شما

سید ناصر شاه صاحب

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

۲ نظر

  1. محدثه سادات شاه صاحب

    در این روزها جای خالی شهدا بیشتر احساس میشود،روحشان شاد و یادشان گرامی باد

  2. سید حسین شاه صاحب

    سلام مارو به ارباب و شهدا و حاج قاسم برسون و دعا کن ماهم شهید واقعی راه علت خلقت،حضرت زهرا(س)بشویم💛💓

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.