خانه » اخبار و رویدادها » سانسور سخنان امام جمعه قرچک در وقت اضافه

سانسور سخنان امام جمعه قرچک در وقت اضافه

فرار از واقعیت کار تازه ای نیست که باعث تعجب بشود بارها و بارها از این دست رفتارهای کبک گونه که سرشان را در برف می کنند تا نبینند دیده ایم و دیده ایم که مردم خود به خوبی همه این رفتارهای نفاق انگیز را به خوبی درک می کنند و سره را از ناسره تشخیص می دهند.

چیزی که اینجا جلب توجه می کند دست و پا زدن های بعضی هاست در باتلاقی که خودشان برای خود ایجاد کرده اند و ای کاش می دانستند که هر چه بیشتر تقلا می کنند بیشتر فرو می روند و هر چه بیشتر به این در و آن در می زنند کمتر بهره ای می برند.

و ای کاش یادشان بیاید ورای این اعمال امروز و دیروزشان، فردایی هم هست. فردایی که اعمال امروز محاسبه می شود و دادها ستانده خواهد شد.

عزیز من سانسور حرف های این و آن و مصادره به مطلوب حرف کسی برای خود راه درستی برای اثبات حقانیت امری حتی به خود انسان نیست چه برسد به دیگرانی که برایشان خبری و مطلبی ارائه می کنید.

امروز بازهم به جای پذیرش اشتباهاتتان و اعتراف به آنها دست به تحریفی نابخشودنی زده اید که نمی دانم اگر به انتشار خبرهای مراسم دیدار جمعی از فعالین فرهنگی با امام جمعه قرچک پیرامون وقایع مرتبط با انتصاب رئیس جدید آموزش و پرورش قرچک و نحوه تاثیر آن نمی اندیشید به جمعی که در این مراسم بوده اند که به راحتی مصادره به مطلوب شما را می توانند به گوش دیگران برسانند فکر کنید.

دوست عزیز این که از مجلسی در حد چند خط خبر ارائه کنید و آن هم به گونه ای که وفقط (لا اله) اش را بیاورید و (الا الله) اش را سانسور کنید خط مشی آنانی است که موجب نفاق می شوند.

این که امام جمعه قرچک گفته اند: ما هیچگاه اهل دخالت در حیطه قوا نیستیم، وظیفه ما حفظ اتحاد است همان (لا اله ) ولی (الا الله) هم دارد که گویا به مزاج شما خوش نیامده. جهت استحضار شما ایشان اینطور ادامه داده اند: ما هیچگاه اهل دخالت در حیطه قوا نیستیم، وظیفه ما حفظ اتحاد است، دوست داریم کسی بیاید که حرف و حدیث پشت سرش نباشد. آموزش و پرورش نباید زیر بار فشارها برود، رفتارهایی از این دست بی توجهی و توهین به شخصیت والای فرهنگیان است. آموزش و پرورش باید در برخی تصمیماتش تجدید نظر کند.

این اقدام شما به نظر حقیر مصداق بارز حرف های پایانی امام جمعه قرچک است که ایشان گفتند: کسانی که عامل تفرقه و تضعیف ارزشهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خطه شهید پرور و حامی ولایت ورامین و قرچک میشوند مرتکب گناه نابخشودنی هستند. اگر تغییراتی بر خلاف مصالح و رویه های عمومی جامعه باشد و بر آنها اصرار بورزند مردم وارد صحنه می شوند و افکار عمومی پذیرای چنین رفتارهایی نیست. حرکت و تصمیم غیر منطقی و بر خلاف ملاکهای ارزشی سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران باعث تضعیف جایگاه رفیع این سازمان و نادیده گرفتن شخصیتهای بزرگ فرهنگی قرچک میشود.

امیدوارم در این نوع رفتارها تجدید نظری بفرمایید.

۴ نظر

  1. خیلی ممنون از روشنگری هاتون
    خداخیرتون بده که چهره نفاق درشهرستان رو به مانشون میدید
    البته قبلاهم ازاین قبیل کارهاومتاسفانه ازاین گروه دیده بودم
    ماتکلیفمون باآمریکاوانگلیس واسراییل معلومه ولی باین دروغگوهای منافق بدترازیهودیهاچیکارکنیم؟؟؟؟؟؟

  2. سلام
    من نمی دونم چرا این قدر دعوا می کنید
    یه رابطه دو دو تا چهارتاست دیگه!
    عضو شورای شهر قرچک برای نماینده فعلی در انتخابات کار کرد حالا هم داماد اون عضو رو اقای نماینده با فشارهایی که بر مدیران اموزش و پرورش اورده گذاشتش رییس اموزش و پرورش قرچک
    کاملا طبیعیه!
    اعتراضی هست؟

  3. درود بر نماینده انقلابی و مکتبی قرجک جناب دکتر نقوی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.