خانه » اخبار و رویدادها » حسینیان: آقای هاشمی که نظارت بر رهبری را بیان می کنند اگر می توانست بر خانواده خود نظارت می کرد

حسینیان: آقای هاشمی که نظارت بر رهبری را بیان می کنند اگر می توانست بر خانواده خود نظارت می کرد

حجت السلام روح الله حسینیان در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند ملت ایران در نهم دی ماه در جمع مردم ورامین، نه دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و از مصادیق ایام الله دانست و با عبرت آمیز خواندن فتنه ۸۸ گفت: در سال ۸۸ یک اجماع منسجم بین گروه های سیاسی مختلف و با انگیزه های متفاوت ایجاد شد و امریکا و اسرائیل نیز با همه توان سیاسی خود در حمایت از این جریان به میدان آمدند. photo_2015-12-26_05-46-57
وی افزود : در کمال تعجب برخی از خودی ها، دنیا طلبان و گروه های سیاسی نیز اجماع سلطنت طلبان و بهائیان و منافقین را تقویت و دشمن را برای براندازی جمهوری اسلامی امیدوار کردند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با یاد آوری انتخابات سال ۸۴ گفت: در این انتخابات آقای هاشمی رفسنجانی نامزده شده بود و جناح های چپ و راست هم نامزدهای خود را داشتند و با تمام توان از آنها حمایت می کردند اما کسی پیروز این انتخابات شد که نه حمایت سیاسی داشت نه پشتوانه اقتصادی و این پیروزی بر هاشمی رفسنجانی گران آمد و این شکست آغاز دشمنی هاشمی با احمدی نژاد شد و رفتار احمدی نژاد در تغییر سبک و سیاق حکمرانی و تاکید بر رسیدگی به مناطق محروم، بر این دشمنی ها افزود.
وی افزود : احمدی نژاد سخنانی را در سازمان ملل و خاک آمریکا مطرح کرد که موجب عصبانیت استکبار شد و ایستادگی او در موضوع هسته ای موجب احساس خطر امریکا و متحدانش شد که این مسأله نیز به اجماع مخالفان داخلی و خارجی احمدی نژاد افزود.
حسینیان برخی شعارهای رئیس جمهور دولت تدبیر و امید نظیر تلاش برای بازگرداندن عزّت پاسپورت ایرانی را فریب کارانه خواند و گفت : الان که با قانون جدید امریکا اعتبار پاسپورت خارجیانی که به ایران سفر کرده اند هم زیر سؤال رفته است.
وی افزود : پس از برجام که گفته می شد همه چیز درست خواهد شد قیمت نفت پایین آمد ۶۰دلار، ۵۰دلار، ۴۰دلار و حالا به ۳۰ دلار هم رسیده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از استفاده ابزاری فتنه گران از برخی اعضای بیت امام (ره) گفت : برخی از اینها در بیت امام نشستند و گفتند باید آن قدر به رهبری فشار بیاوریم تا انتخابات را باطل اعلام کند و بسیاری از دشمنان شناخته شده جمهوری اسلامی نظیر برژینسکی هم به نقش آفرینی بیت امام (ره) در براندازی نظام امیدوار شدند.
وی اضافه کرد : حضور مردم مسلمان این اجماع بزرگ و پیچیده که با دلارهای دشمنان امریکایی و انگلیسی ایجاد شده و از بهایی و سلطنت طلب تا مسئولان سابق نظام و برخی علمای قم مانند منتظری و صانعی را دربر می گرفت و با مدیریت نظریه پردازان انقلاب مخملی مانند جورج سوروس و جین شارپ هدایت می شد را به هم ریخت.
حسینیان گفت : امروز مساله مجلس خبرگان مورد توجه جریان های هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است و با بلند کردن پرچم بیت حضرت امام (ره) به دنبال تغییر رهبری هستند.
این نمایده با اشاره به این که طرح موضوع نظارت بر رهبری بهانه ای است برای تضعیف رهبری گفت : آقای هاشمی که حرف نظارت بر رهبری را مطرح می کنید اگر می توانستید بر خانواده خود نظارت می کردید.

 

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.