خانه » اخبار و رویدادها » نقوی ثبت نام کرد/ ما صدای گویا و وکیل ملت هستیم نه نماینده دولت

نقوی ثبت نام کرد/ ما صدای گویا و وکیل ملت هستیم نه نماینده دولت

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات نماینده مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دلیل ثبت نام در اولین روز برای این بود که میدان انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میدان تلاش و پایداری است به همین دلیل اول وقت باید اعلام داوطلبی برای خدمت به مردم کرد.

دکتر نقوی

وی ضمن بیان اینکه همه مردم باید به پای صندوق ها آیند زیرا این نظام متعلق به همه مردم است تصریح کرد: امروز به برکت وجود رهبریت عالم و فقیه امروز یک انتخابات آزاد را داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پس از بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و با سعادت ترین انتخابات را در دنیا دارد اظهار کرد: به جای اینکه احزاب و یقه سفیدان افراد را برای مردم انتخاب کنند، مردم افرادی را که می خواهند را انتخاب می کنند.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام خاطر نشان کرد: همه کسانی که خود را در سطح نمایندگی می بینند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای چهارچوب ها و خطوط قرمز است و هر کس که اینها را رعایت کند می تواند وارد صحنه شود.

نقوی ضمن بیان اینکه هر نظری که شورای نگهبان اعلام کند قطعاً تابع آن هستیم و این در همه مراحل است گفت: هر نتیجه ای که شورای نگهبان اعلام کند مورد تایید ما است.

وی اظهار کرد: عرصه انتخابات را عرصه ثواب می دانیم و معتقدیم اینجا یک جبهه است که همه باید بسیجی وار وارد این جبهه شوند و تلاش کنند.

نقوی ضمن بیان اینکه در فعالیت های بسیجی گونه، فرد از سمت و مادیات می گذرد و برای خدمت به مردم وارد صحنه می شود خاطر نشان کرد: توهین و تخریب با حرکت بسیجی گونه مغایرت دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن بیان اینکه کاندیدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مورد برنامه های خود صحبت کند تا مردم خودشان انتخاب کنند گفت: مردم در شرایط نامناسب زندگی ببینند که نامزدها با یکدیگر درگیری دارند و هزینه های میلیاردی می کنند، ناراحت می شوند زیرا با هدف اصلی تعارض دارد.

وی در پایان گفت: امید داریم که فضای انتخابات فضای مناسبی باشد.

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات نماینده مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ابتکار گفت: وظیفه نمایندگی در دو حوزه است که اولین حوزه، حوزه قانون گذاری در سطح ملی است که مهمترین وظیفه نماینده نیز می باشد.

 وی ضمن بیان اینکه باید ببینیم نماینده با کدام لوایح موافقت و مخالفت کرده و از تریبون مجلس چه مطالبی را پرسیده است تصریح کرد: برای نظارت ابزارهای مختلفی در دست نماینده می باشد که از آنها به صورت قانونی می تواند استفاده کند.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا خاطر نشان کرد: همانند سابق اگر مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا مجدداً به بنده اعتماد کنند، مانند گذشته به فعالیت ادامه می دهم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: در حوزه فعالیت در سطح منطقه نیز باید اعلام کنیم، ۵۰ پروژه اساسی در منطقه را دنبال کرده ایم که تعدادی از آنها به ثمر رسیده است و مردم از آنها بهره برداری می کنند ولی تعداد بسیار زیادی از ین پروژه ها باقی مانده است.

نقوی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا مابقی پروژه ها را در دوره های آینده به اتمام برسانیم که نمونه آن منطقه ویژه اقتصادی است که بیشترین مراحل اداری آن نیزانجام شده است.

عضو کمسیوین امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرمانداری ویژه ورامین نیز مراحل پایانی خود را طی می کند زیرا در دولت قبل تمام کمیسیون ها فرمانداری ویژه ورامین را تایید کرده و به هیئت دولت منتقل شد ولی دولت عوض شده و دولت جدید در همان ماه اول اعلام کرد تقسیمات کشوری متوقف شده است.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در پاسخ به خبرنگار روزنامه اطلاعات نیز گفت: در کلان همه باید از دولت جمهوری اسلامی حمایت کنیم زیرا موفقیت دولت موفقیت ملت است ولی نماینده در جایگاه نظارت است که اگر اشکالی دید با استفاده از ابزارهایی که دارد باید بر فعالیت های دولت نظارت کرده و اخطارهای لازم را دهد.

وی پس از بیان اینکه دولت هم قطعاً خوشحال می شود که نماینده های مجلس شورای اسلامی مشکلات را تذکر دهدند بیان کرد: ما صدای گویا و وکیل ملت هستیم نه نماینده دولت، مردم از نمایندگان می خواهد که صدای رسای آنها باشم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مقابل دولت نیستیم، ناظر بر فعالیت های دستگاه های اجرایی دولت هستیم.

نقوی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما نیز گفت:شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا شهرستان های گویایی هستند و مطالبات خود را می خواهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن بیان اینکه نامزدهای زیادی اعلام حضور کردند که این نشان می دهد جامعه ما پویا است تصریح کرد: زمانی که تعداد بیشتری اعلام کاندیداتوری می کنند یعنی اینکه جامعه ما پیشرفت کرده است.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا پس از بیان اینکه این رقابت برای رسیدن به یک کرسی خدمت رسانی به مردم است گفت: ان شاالله شاهد یک رفاقت خوب در عرصه خدمتگذاری باشیم.

نقوی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص تذکرات ارائه شده از سوی نقوی به کابینه دولت های نهم، دهم و یازدهم نیز خاطر نشان کرد: برای ارزیابی نظارت بنده در مجلس شورای اسلامی بر دولت قبل و فعلی باید اعداد و ارقام اعلام شود تا بتوانیم به دقت ارزیابی ها را صورت دهیم.

وی افزود: در دولت گذشته از ابزارهای نظارتی که نزد نماینده است بسیار استفاده کرده ام که باید آمار آن را به صورت سال به سال ارائه شود، اگر اینگونه شود متوجه می شوید که آمار در دولت قبل حتی بیشتر از این دولت بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ادعا می کنم که ابزار نظارتی را برای هر دو دولت استفاده کرده ام.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان استیضاح وزیر آموزش و پرورش که خواسته بسیاری از دبیران بود، در خصوص رئیس دانشگاه فرهنگیان صحبت شد.

وی ادامه داد: رئیس دانشگاه فرهنگیان پشت میکروفن یک ربع از آموزش و پرورش آمریکا تعریف و تمجید کرد در صورتی که این فرد قرار بود مربی برای آموزش و پرورش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کند.

نقوی گفت: بعد از صحبت های رئیس دانشگاه فرهنگیان، آقای ابوترابی که آن روز ریاست مجلس را بر عهده داشتند گفتند که چگونه از آموزش و پرورش آمریکا تعریف می کنید، آیا می دانید که ۹۰درصد از دانش آموزان آمریکایی قبل از فارغ التحصیلی مورد تجاوز قرار می گیرند؟

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا ادامه داد: بعد از بیان این مطلب بنده در صحبت هایم به سخنان آقای ابوترابی اشاره کردم نه اینکه خودم آماری را ارائه کنم.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در خصوص مناظره با فتنه گران نیز گفت: با همه جریانات و شخصیت هایی که در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند، بعد از آنکه به بنده اعلام شد و بنده نیز موافقت کردم مناظره می کنم.

وی خاطر نشان کرد: هرگز با هیچ عامل فتنه ای نه مناظره می کنم و نه آنها را به رسمیت می شناسم و به هیچ عنوان مناظره با فتنه گری را به رسمیت نمی شناسم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه فتنه گران را عبور کننده از خط قرمز می دانیم و با آنها ارتباطی نداریم افزود: فتنه و فتنه گر تعریفاتی دارد که بر آن مبنی صحبت می کنم.

نقوی اظهار کرد: خبرنگاری از بنده سوال پرسید آقای نقوی اصلاً جمعی از فتنه گران از وزارت کشور مجوز گرفتن و این قانونی است چرا شما جلوی آن را گرفته است که من گفتم وزارت کشور غلط می کند به فتنه گران مجوز تجمع بدهد.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا ادامه داد: اصل مطلب این بود ولی خبرنگاران باید صادقانه صحبت کند و عزت نفس داشته باشد تا اینگونه مطالب منتشر نشود.

نقوی در پاسخ به سوال خبرنگار کیهان گفت: مترو پروژه مورد مطالبه یک میلیون نفر جمعیت مردم منطقه ورامین، قرچک و پیشوا است و مردم این مطالبه را همچنان دارند و هر کس که نماینده و وزیر شود باید آن را پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: حدود ۵۵ درصد از این پروژه باقی مانده است، قطعاً به عنوان نماینده مردم به همراه مابقی مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است شورای یک شهری مانند قرچک، ورامین و پیشوا نظراتی را در در این خصوص داشته باشند و همین نیز باعث کند شدن کار می شود.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا بیان کرد: وزارت راه صورت جلسه ای را امضا کرده و قول داده است شهریور ۹۵ این پروژه را به اتمام رسانده و از آن بهره برداری کند.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار کرد: وزیر رسماً اعلام کرده است مترو حومه ای را برای این شهرستان ها احداث می شود.

نقوی در پاسخ به خبرنگار ایرنا ضمن توضیح در خصوص راهپیمایی هفته دفاع مقدس شهرستان قرچک گفت: اصلاً نمی دانستم مجری آن برنامه چه کسی است و یا اینکه چه می خواهد بیان کند.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا تصریح کرد: عده ای اعلام کردند که پیاده روی قرچک انتخاباتی بوده است که به همین دلیل نیز رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان قرچک عوض شد در صورتی که اصلاً‌ اینگونه نبوده است.

وی اظهار کرد: در زمینه پنجشنبه قرچک نیز اخباری منتشر شد که منتشر کنندگان آن باید تا روز قیامت باید پاسخگو باشند.

نقوی بیان کرد: تلنگری به موسوی لاری نخورد ولی وقتی فردی عکس بی عمامه می گیرد و برای رسانه های غربی ارسال می کنند و می گویند که زدن و کوبیدند و بعد از آن نیز آقای موسوی لاری می گوید ضربه ای به بنده زده نشده و وزارت کشور نیز می گوید مشکلی نبوده و فقط با شعارهایشان مشکلی پیش می آید، حال منتشر کنندگان چگونه می خواهند پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته برای معلولین شهرستان ورامین با هماهنگی و پشتیبانی مراکز معلولین شهرستان، همایشی گذاشته شد که بنده در آن همایشی فقط میزبان نماینده تهران یعنی خانم آلیا بودم.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا اظهار کرد:ارتباطمان با همه رسانه ها و خبرنگاران ارتباط خوبی است و با هیچکدام از آنها مشکلی ندارم.

وی در خصوص تجمیع آرا در ورامین نیز گفت: برای اولین بار فرمانداری شهرستان ما سعی شده است که تمام حوزه ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند که فکر می کنم ابتکار بسیار خوبی است.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.