خانه » اخبار و رویدادها » اردوی متین ورامین در ترکیه

اردوی متین ورامین در ترکیه

روز چهارشنبه تیم متین ورامین یکی از ۱۲ تیم حاضر در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح ترکیه راهی این کشور شد.

تیم متین ورامین که در کارنامه خود قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور و قهرمانی جام باشگاه های آسیا را دارد در تورنمنت چهار جانبه به منظور یادبود ارسین اویسال روزنامه نگار فقید و مطرح ترکیه شرکت می کند.

تیم متین ورامین در این مسابقات طی سه روز به مصاف تیم های زراعت بانک و هالک ترکیه و مونزا والی ایتالیا می رود و قطعا برگزاری این دیدارها می تواند نماینده والیبال ورامین را در راه آماده سازی مطلوب تر برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر والیبال کمک کند.

نماینده والیبال ورامین در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب به مصاف زراعت بانک  و هالک بانک تریکه و مونزا والی ایتالیا می رود .

فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز ۲۹ مهرماه در شهرهای مختلف کشور کلید می خورد و ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات برای ایستادن بر سکوی قهرمانی این مسابقات رقابت سخت و فشرده ای را دنبال خواهند کرد.

تیم متین ورامین به عنوان یکی از تیم های مطرح چند سال اخیر والیبال کشور امسال با تغییر و تحولات فراوانی پای در آوردگاه مسابقات لیگ برتر والیبال گذاشته است و به همین خاطر کادر فنی و بازیکنان جدید تیم نیازمند زمان برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم هستند.

پس از آنکه مالک فصول گذشته متین ورامین از تیمداری در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور انصراف داد، جمعی از مسئولان شهرستان ورامین دست به کار شدند و با انجام مراحل قانونی لازم، زمینه حضور دوباره نماینده ورامین با همان نام متین را در مسابقات فراهم کردند.

با تغییرات مدیریتی انجام شده، مجید بذرافشان به عنوان مدیر عامل جدید متین انتخاب و محمد ترکاشوند بازیکن باسابقه سال های نه چندان دور والیبال کشور هدایت نماینده دیار ۱۵ خرداد در مسابقات را بر عهده گرفت.

بسیاری از بازیکنان فصل گذشته تیم متین ورامین نیز با باشگاه های دیگر به توافق رسیدند و برخی بازیکنان نظیر کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به جمع بازیکنان متین اضافه شدند.

تیم متین ورامین در حالی خود را آماده و مهیای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می کند که برای برطرف کردن نقاط ضعف خود در ترکیه اردو زده است و در جریان این اردو با شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه با تیم های ترکیه و ایتالیا رقابت خواهد کرد.

احسن الله شیرکوند بازیکن تیم متین ورامین که همزمان ریاست هیئت والیبال این شهرستان را بر عهده دارد اظهار داشت: پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و در فرصت نقل و انتقالات تلاش شد تا بهترین بازیکنان جذب تیم شوند تا در طول فصل به کمک تیم بیایند.

وی افزود: ترکیب امسال تیم متین ورامین تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است به طوری که امسال بازیکنانی نظیر نادی که سابقه حضور چندین ساله در ترکیب تیم ملی والیبال ایران را دارد در ترکیب متین حضور دارد.

شیرکوند ادامه داد: همچنین برخی از بازیکنان خوب تیم که در فصل گذشته رقابت ها نیز برای متین ورامین تلاش بسیاری کردند، در این فصل نیز حفظ شدند و امیدواریم تا پیش از آغاز مسابقات به درجه مطلوبی از آمادگی برسیم.

مجید بذرافشان مدیرعامل تیم متین ورامین با اشاره به اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه اظهار داشت: تیم متین به منظور شرکت در تورنمنت چهار جانبه به منظور یادبود ارسین اویسال روزنامه نگار فقید به ترکیه سفر کرده است و در جریان این اردو با تیم های مطرحی همچون زراعت بانک و هالک ترکیه و مونزا والی ایتالیا مسابقه می دهد.

وی افزود: قطعا برگزاری چنین دیدارهایی کمک شایانی را به تیم متین در راه آماده سازی هر چه مطلوب تر برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر امسال می کند و تمام تلاش مجموعه آن است که بار دیگر دل هواداران شاد شود.

مهر

matin

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.