خانه » اخبار و رویدادها » در شرایطی که برخی سیاسیون با اوباما دست می دهند و دست خودشان را نجس می کنند، مقام معظم رهبری با موضع گیری حسین گونه و علی وار، آل سعود را به ترس و واهمه فرو برد

در شرایطی که برخی سیاسیون با اوباما دست می دهند و دست خودشان را نجس می کنند، مقام معظم رهبری با موضع گیری حسین گونه و علی وار، آل سعود را به ترس و واهمه فرو برد

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به پیام غدیر است.

امام جمعه موقت ورامین افزود:  امروز راهی جز توجه به غدیر به عنوان منجی بشریت و مسلمین نیست،  به همین خاطر باید به موضوع غدیر عنایت ویژه شود.

وی ولایت فقیه را استمرار پیام غدیر عنوان کرد و ادامه داد: ولایت فقیه مسأله جدیدی نبوده که امام راحل آن را بنیانگذاری کرده باشد، بلکه ولایت فقیه استمرار پیام غدیر است و در عصر غیبت، امام خمینی(ره) آن را از لابلای کتب حدیثی و فقهی به صحنه اجتماع و تدبیر امور کشاند.

محمودی در ادامه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و با تجلیل از خدمات سبز پوشان ناجا اضافه کرد: باید از زحمات و تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

وی متذکر شد: امروز نیروی انتظامی در عرصه های مختلف منشأ آثار و برکات فراوان هستند و حفظ امنیت جامعه، مبارزه با فساد و مواد مخدر، صیانت از اخلاق عمومی، دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با اشرار از جمله مأموریت های پلیس است که در این راه شهدای فراوانی را تقدیم کرده اند.

محمودی ادامه داد: مردم باید با پلیس همکاری کنند و خود را یاور نیروی انتظامی بدانند و اگر یک مأمور خطایی را انجام داد، به مسئولان امر منتقل کرده و بخاطر عمل ناصواب یک مأمور، حیثیت یک مجموعه خدمتگزار را زیر سوال نبرند.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی نیز باید افتخار کند که سرباز ولایت است و فقط از ولایت اطاعت می کند،  به همین خاطر برخی اظهار نظرهای نامناسب توسط برخی افراد و حتی مسئولان، نباید در تلاش پلیس برای مبارزه با مفاسد تأثیر منفی بگذارد زیرا امروز مردم امنیت اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی را می خواهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: امروز بی حجابی و بدحجابی، مفاسد اقتصادی و اخلاقی و تعرض به حقوق دیگران از جمله مواردی است که باید پلیس برای مبارزه با آن اقدام کند و ما از نیروی انتظامی می خواهیم که با مظاهر فساد و بی عفتی و بدحجابی برخورد کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی ورامین اضافه کرد: وضعیت برخی مغازه ها و مراکز صنفی قابل قبول نیست، البته  در این عرصه فقط نیروی انتظامی مسئول نبوده و باید همه دستگاه های مسئول به صحنه بیایند.

وی عنوان کرد: به هر ترتیب نقش نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و مفاسد انکار ناپذیر است و همه ما امیدواریم نیروی انتظامی در انجام رسالت خود موفق باشد.

خطیب نماز جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه دردناک منا اشاره کرد و بیان داشت: عمق فاجعه منا بسیار بالاست و در این حادثه بیش از ۴۶۰ حاجی ایران جان باختند و این مصیبت و چشم انتظاری خانواده ها و همراهانشان بسیار دردناک بود و قلب همه ما را آزرده کرد.

وی افزود: باید سازمان های جهان اسلام فکری برای اداره حرمین شریفین بکنند و مکه و مدینه به طور مستقل توسط جهان اسلام اداره شود.

محمودی با تأکید بر این نکته که باید پاسخ دندان شکنی به آل سعود داده شود، یادآور شد: درود بر مقام معظم رهبری که با آن سخنرانی مقتدرانه و شجاعانه، کاخ های پوشالی عربستان را لرزاند و در شرایطی که برخی سیاسیون با اوباما دست می دهند و دست خودشان را نجس می کنند، مقام معظم رهبری با موضع گیری حسین گونه و علی وار، آل سعود را به ترس و واهمه فرو برد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.