خانه » اخبار و رویدادها » نصب بنرهای عجیب فرمانداری در سطح شهر/ آقایان مسئول! باتوجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به ورامین، فرمانداری قرار است چه پروژه هایی را افتتاح کند!؟

نصب بنرهای عجیب فرمانداری در سطح شهر/ آقایان مسئول! باتوجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به ورامین، فرمانداری قرار است چه پروژه هایی را افتتاح کند!؟

هفته دفاع مقدس را طوری پشت سر میگذاریم که در زمینه فضا سازی شهری ادرات و نهاد های منطقه آنگونه که شایسته بود به این مهم نپرداختند و جا دارد فکری برای این اوضاع بشود.
اما در بین ادارات و نهادهای منطقه، فرمانداری ورامین دست به کاری عجیب زد و جمله ای از رییس جمهور را همراه با عکس وی به مناسبت این ایام در سطح شهر بر روی پایه بنرها نصب کرد که این امر سبب تماس های مکرر مردمی با خبرنگاران اسوه نیوز شد. در این تماس ها مردم گلایه خود را از عدم انتشار عکس و جملات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری راجع به هشت سال دفاع مقدس ابراز می کردند که این نقد واقعا منصفانه و بجا به نظر آمد. چه دلیل خاصی دارد تا امام و رهبری آن جملات زیبا را دارند و بیان کرده اند برخی ها سخنان رییس جمهور را جایگزین سخنان رهبری کنند؟ نکند این بنر شروعی بوده برای نصب بنرهای دیگر با این مضمون؟ چند درصد مردم یا این حرکت فرمانداری(نصب تمثال رییس جمهور بجای امام و رهبری) موافق اند؟ آقایان اگر به فکر خوش خدمتی به دولت هستند بهتر است تجدید نظری در اینگونه تصمیمات خود داشته باشد و اگر پولی دارند، آنرا صرف نصب بنر جهت آشناشدن افکار عمومی با پروژه های فرمانداری کنند، البته اگر پروژه ای باشد.
راستی باتوجه به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به ورامین، فرمانداری قرار است چه پروژه هایی را افتتاح کند؟ خیلی خوشحال میشیم اگر با این پروژه ها آشنا شویم. پروژه ای که آنقدر عظمت داشته باشد تا شخص رییس جمهور تشویق به افتتاح آن شود.

اسوه نیوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.