خانه » اخبار و رویدادها » نقد یک طرفه دولت صحیح نیست

نقد یک طرفه دولت صحیح نیست

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: همه دولت های نقص داشته و دارای اشکال بودند ولی نقد یک طرفه یک دولت توسط دولت دیگر صحیح نیست.

عصر پنج شنبه سید حسین نقوی عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی عملکرد و رفتار دولت ها باید از طریق مراجع و محافلی که بی طرف هستند، انجام شود.

وی افزود: این یک واقعیت است که هر دولتی خود را بدون نقص می بیند اما باید تحلیلگران و مراجع بی طرف درباره عملکرد دولت ها قضاوت کنند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجامع بی طرف می توانند هر دولتی را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی مورد ارزیابی قرار دهند.

نقوی حسینی با اشاره به برخی نظرات مخالف درباره سیاست خارجی دولت گذشته اضافه کرد: برخی تحلیلگران معتقد هستند که دولت گذشته بسیار شجاعانه از باورها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کرد و محکم در برابر قدرت ها می ایستاد.

وی متذکر شد: به هر ترتیب باید قضاوت پیرامون رفتارهای دولت بر عهده مراجع بی طرف گذاشته شود، البته همه دولت های نقص داشته و دارای اشکال بودند اما نقد یک طرفه یک دولت توسط دولت دیگر صحیح نیست.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.