خانه » اخبار و رویدادها » در هیچ شهرستانی به اندازه ورامین، خبرنگاران با رسانه های مکتوب و مجازی وجود ندارد

در هیچ شهرستانی به اندازه ورامین، خبرنگاران با رسانه های مکتوب و مجازی وجود ندارد

bazrafshan

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: امروز شهرستان ورامین نیاز صد در صدی به یک سایت و یا نشریه ورزشی دارد و اداره ورزش و جوانان ورامین نیز آماده همکاری برای تحقق این امر است.

 ظهر پنج شنبه مجید بذرافشان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت همدلی و اتحاد خبرنگاران اظهار داشت: برای موفقیت ورزش شهرستان ورامین نیازمند همدلی و اتحاد هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: اگر خبرنگاران وفاق و همدلی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند قطعا به موفقیت های بزرگی در شهرستان خواهیم رسید.

وی ادامه داد: امروز شهرستان ورامین نیاز صد در صدی به یک سایت و یا نشریه ورزشی دارد  و اداره ورزش و جوانان ورامین نیز آماده همکاری برای تحقق این امر است.

وی اضافه کرد: باید در این نشریه یا سایت ورزشی مسائل مختلف در حوزه ورزشی مورد نقد و آسیب شناسی قرار بگیرد و امروز سوژه های فراوان ورزشی در شهرستان وجود دارد.

بذرافشان عنوان کرد: در هیچ شهرستانی به اندازه ورامین، خبرنگاران با رسانه های مکتوب و مجازی خود وجود ندارد به همین خاطر باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کرد.

وی متذکر شد: اداره ورزش و جوانان هیچگاه نباید وارد بازی های سیاسی شود و مسئولان و کارکنان اداره ورزش ورامین نیز به این موضوع واقف هستند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.