خانه » اخبار و رویدادها » مسلمان شدن یک خانم یهودی در ورامین

مسلمان شدن یک خانم یهودی در ورامین

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با بیان یک مسئله شرعی گفت: تمام فقها چادر را برای بانوان توصیه کردند، غیر چادر، مانتو مناسب هم حجاب محسوب می‌شود، اما اکثریت قریب به اتفاق مانتوهای موجود حجاب مناسب نیست و این جای تاسف است که مانتوهای موجود یا تنگ است، یا کوتاه است یا رنگ‌هایش جلب توجه می‌کند.

وی تصریح کرد: این مانتوها حجاب اسلامی نیست، خواهران عزیز ما با چنگ و دندان از چادر که حجاب اسلامی و ملی است دفاع کنند، من از برنامه لاک جیغ تا خدا تشکر می‌کنم، از هنرمندان می‌خواهم از تولید این برنامه‌ها تشکر کنند، یک خانم یهودی هفته پیش در شهر شما مسلمان شد وی جمله‌ای درباره حجاب گفت و آن احساس آرامش و امنیت در چادر و حجاب بود.

این مسئول ضمن عرض تسلیت به جان باختگان سیل اخیر افزود: سیل، زلزله و رعد و برق ممکن است در پی گناهان ما باشد، زمانی که در برابر فسق و فجور و رشوه‌خواری و روزه‌خواری بی‌تفاوت می‌شویم آیا نباید منتظر این حوادث باشیم، چرا رسانه‌ها از این بعد به حوادث نمی‌پردازند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سخنرانی صرف برخی مدیران اضافه کرد: یکی از مسئولان گفته باید کار از مدارس و دانشگاه‌ها آغاز شود، آیا جز شما باید این کار را انجام دهد، مردم از شما سخنرانی نمی‌خواهند و از شما عمل در این عرصه‌ها را می‌خواهند.

محمودی با اشاره به هشتم شوال و سالروز تخریب قبور ائمه بقیع افزود: در حقیقت هشتم شوال سالگرد رسوایی آل سعود است و جا دارد به‌عنوان روز عزا جهان اسلام به عزاداری بپردازد، حقایق قرآن را زیر پا گذاشتند و نتیجه آن شد که جنایاتی در تاریخ اسلام رخ داد که باعث شرم دنیای اسلام شد.

وی عنوان کرد: بقیع را ویران کردند، قصد تخریب بارگاه پیامبر (ص) را داشتند، به کربلا حمله کردند، امروز گروهک‌های تروریستی مانند داعش زاییده همین تفکر کثیف است، علمای جهان اسلام در هشتم شوال علیه تفکر وهابیت روشنگری کنند تا دنیا حساب وهابیت را از اسلام جدا بدانند.

این مسئول افزود: وهابیت تمام توان خود را به کار بست که نور ولایت را خاموش کند اما نتوانست، ان‌شاالله نابودی خودش را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله طالقانی در پنجم مرداد ماه گفت: نماز جمعه را با هیچ چیز عوض نکنید، فرزندان خود را با نماز جمعه مانوس کنید، با هدیه با تشویق فرزندان خود را با این نماز رفیق کنید، مسئولان خود را با نماز جمعه مانوس کنند، زشت است در جمهوری اسلامی مدیر نداند نماز جمعه یک شهر کجا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکل مصلی نماز جمعه ورامین تصریح کرد: مشکل توافق با برخی مالکان را داریم که از برخی آن‌ها گله‌مند هستم، شهرداری حاضر است بهترین توافق را با آن‌ها بکند، بیایند توافق کنند و سهم شهرداری را به نماز جمعه بدهند، منتی هم نیست.

وی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نماز جمعه گفت: باید یاد کنیم از شهدای نماز جمعه و نمازگزاران متوفی نماز جمعه که امروز در بین ما نیستند.

محمودی با اشاره به به توافق هسته‌ای تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر فرمودند «این توافق باید مجاری قانونی خود را طی کند.»

وی در ادامه با انتقاد از گروهی خاص که سعی در تصاحب توافق هسته‌ای به نام خود و تفرقه‌افکنی میان ملت را دارند، گفت: این موفقیت متعلق به ملت و ایستادگی ۱۲ ساله آن‌ها و مدیریت‌های کلان رهبری است.

خطیب امروز نماز جمعه ورامین سپس ضمن هشدار به آمریکایی‌ها در مورد بد عهدی‌های احتمالی و عمل به تهدیدات خود ادامه داد: بد عهدی امریکا در توافق هسته‌ای با پاسخ سخت روبرو خواهد شد، ملت ایران همواره اعلام کرده باید خطوط قرمز لحاظ شده رهبری در توافقنامه لحاظ شود و هرکس به این ملت و کشور چشم طمع داشته باشد پاسخ وی گلوله سرخ خواهد بود.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.