خانه » اخبار و رویدادها » محمودی: نباید اجازه داد به راحتی این امتیاز ارزشمند که با تلاش های فراوان برای شهر ایجاد شده، از دست برود/ اعضای شورای شهر، فرمانداری و اداره ورزش باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند

محمودی: نباید اجازه داد به راحتی این امتیاز ارزشمند که با تلاش های فراوان برای شهر ایجاد شده، از دست برود/ اعضای شورای شهر، فرمانداری و اداره ورزش باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به این نکته که با تشکیل تیم متین ورامین اشتیاق جوانان و نوجوانان به ورزش افزایش چشمگیری پیدا کرد اظهار داشت: طی سال های اخیر با تشکیل تیم متین ورامین، شاهد اشتیاق روز افزون جوانان و نوجوانان ورامینی به ورزش بوده ایم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: پس از موفقیت های متین در کسب مقام های قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور و جام باشگاه های آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان، دید همه علاقه مندان ورزش در کشور نسبت به ورامین عوض شده است.

وی ادامه داد: متین اکنون هویت ورزشی شهرستان محسوب می شود به همین خاطر نباید اجازه داد به راحتی این امتیاز ارزشمند که با تلاش های فراوان برای شهر ایجاد شده، از دست برود.

محمودی اضافه کرد: در این برهه زمانی وظیفه همه مسئولان فرهنگی و ورزشی ورامین بسیار مهم و حیاتی است و باید زمینه حضور یک تیم در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را فراهم کنند.

این مسئول عنوان کرد:مسئولان شهرستان ورامین بویژه اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان باید از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت ها استفاده کنند و اجازه ندهند بسیاری از جوانان که دلبسته این تیم شده، مأیوس و ناامید گردند.

وی بیان داشت: شاید افرادی را بتوان ترغیب کرد تا برای تشکیل تیمی مقتدر همانند متین ورامین جلو بیایند به همین خاطر باید همه مسئولان شهرستان به وظیفه خود عمل کنند.

محمودی گفت: امروز جوانان و علاقه مندان به ورزش ورامین حفظ یک نماینده از این منطقه در لیگ برتر والیبال را به عنوان مطالبه جدی خود می دانندکه باید از سوی مسئولان دنبال شود.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.