خانه » به قلم همشهریان » یک سؤال بی‌روتوش از معاون فرهنگی ارشاد

یک سؤال بی‌روتوش از معاون فرهنگی ارشاد

یک سؤال بی‌روتوش از معاون فرهنگی ارشاد/ بی‌روتوش دیدن را از آقا بیاموزید

رحیم مخدومی مدیر موسسه فرهنگی «رسول آفتاب» پس از اظهار نظر سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر «بازدید بی روتوش رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب» یادداشتی با عنوان «یک سوال بی‌روتوش از معاون فرهنگی ارشاد» در اختیار این خبرگزاری قرار داده که در ادامه آمده است:

«یک سؤال بی روتوش از معاون فرهنگی ارشاد
جناب دکتر صالحی معاون فرهنگی ارشاد اظهار نموده: «(رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب)، نشر ایران را بدون روتوش دیدند!»
نمی‌دانم با این جمله قصد فراجناحی نشان دادن ارشاد را دارد، یا مصادره نگاه حضرت آقا به نفع جناح خود.
اگر منظور اولی‌ است، باید از خنده دل‌ها را گرفت. و اگر دومی؛ باید به حال بصیرت ارشاد خون گریست.
در هر دو صورت این ادعا برای بنده (به عنوان مدیر مؤسسه فرهنگی رسول آفتاب و مجری جشنواره فتنه) که توسط شخص دکتر صالحی و دکتر ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مورد روتوش واقع شده‌ام، جای تأمل دارد.
با این حال روتوش صالحی از بازدید آقا را به فال نیک گرفته و ایشان و مدیرکل تهرانش را نصیحت می‌کنم به فراگیری درس بی‌روتوش از حضرت آقا.
نمی‌گویم چرا علت عدم بازدید سال گذشته معظم‌له را به روی خودشان نمی‌آورند. نمی‌گویم چرا برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب، وزیر باید نامه بنویسد تا رهبری افتخار حضور در نمایشگاه را بدهد.
فقط  می‌گویم اگر صادقانه همین یک حُسن را در طول ۲ سال صدارت فرهنگی از منش رهبری درک کرده باشند، به تأسی از ایشان نباید وقت بیت المال، بودجه بیت المال و امتیازات بیت المال را علیه ناشران انقلابی و به نفع فعالان فتنه روتوش نمایند.
اگر دکتر صالحی با گل و شیرینی به عذر خواهی از یک فعال فتنه می‌رود، بسته بودن در اتاق او به روی ناشران انقلابی و بی‌پاسخ گذاشتن چندین تقاضانامه دیدار عوامل جشنواره ضدفتنه رسول آفتاب، با کدام توجیه بی روتوش قابل پذیرش است؟!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.