خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » برگزاری مراسم تحلیف دوعضو شورای شهر ورامین/ فرجی وحبیبی سوگندخوردند

برگزاری مراسم تحلیف دوعضو شورای شهر ورامین/ فرجی وحبیبی سوگندخوردند

مراسم تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر ورامین برگزار و طی آن فتح الله فرجی و حسن حبیبی سوگند یاد کردند تا از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه و همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر ورامین با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در این مراسم فتح الله فرجی و حسن حبیبی به عنوان دو عضو جدید شورای اسلامی شهر ورامین در پیشگاه الهی سوگند یاد کردند تا از تمام توان و ظرفیت خود برای خدمت رسانی به مردم بهره گیرند.

حضور تمامی اعضای شورای شهر ورامین در مراسم تحلیف

در مراسم تحلیف دو عضو شورای اسلامی شهر ورامین، محمد وصالپور رییس شورای شهرستان، محمد شیرکوند، زهرا هداوند میرزایی، جعفر اردستانی، رضا مهمان نواز، سید رضا احمدی، حسن فرجی، محسن عابدلو، اکرم تاجیک، شقایق میرزایی و علی خانی به عنوان اعضای شورای شهر ورامین حضور داشتند.

تودیع و معارفه شورای شهر ورامین

فرجی و حبیبی که در انتخابات دو سال پیش شورای اسلامی شهر ورامین به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شده بودند، با استعفای بهزاد حسینی و سید محسن رضایی توانستند وارد ساختمان خیابان شهید بهشتی شوند و از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کنند.

تودیع و معارفه شورای شهر ورامین

فتح الله فرجی پس از ادای مراسم سوگند و حضور در شورای اسلامی شهر ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ورامین در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه خاص و ویژه ای دارد به همین خاطر مردم این خطه شایسته خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر هستند.

در سایه اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر می توان به مردم خدمت کرد

عضو جدید شورای اسلامی شهر ورامین افزود: خدمت در سنگر شورای اسلامی شهر اگرچه سخت و دشوار است اما می تواند برای حل مشکلات مختلف شهری مردم یک فرصت کم نظیر باشد که باید تمام اعضای شورا از این فرصت استفاده ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم شورای اسلامی شهر ورامین بتواند با اتحاد و همدلی اعضای خود بهتر و منسجم تر از گذشته در زمینه حل مشکلات شهروندان ورامین تصمیمات مناسبی را اتخاذ کند.

فرجی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر جای جناح بندی و فعالیت های سیاسی نیست بلکه باید از این جایگاه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم بهره گرفت.

گفتنی است در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین، حسن حبیبی  با هفت هزار و ۳۶۸ رأی نفر چهاردهم و فتح الله فرجی  با هفت هزار و ۳۲۲ رأی نفر پانزدهم شدند و با استعفای دو عضو شورای شهر فرصت خدمت رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد را پیدا کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.