خانه » اخبار و رویدادها » محمدرضا سلیم خانیان جانباز ۷۰درصد به دیار حق شتافت

محمدرضا سلیم خانیان جانباز ۷۰درصد به دیار حق شتافت

salimkhaniyan

حاج محمدرضا سلیم خانیان جانباز سلحشور و دلاور هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل درد و رنج مجروحیت های جتگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این چهره ماندگار دفاع مقدس بیش از ۸۵ درصد جانبازی داشت که به دلیل محدودیت های قانونی با عنوان جانباز ۷۰ درصد شناخته می شد به همین خاطر حاج محمد از بیشترین میزان جانبازی در شهرستان ورامین برخوردار بود.

جانبازی که بیشترین درجه جانبازی را در ورامین داشت

این جانباز دفاع مقدس در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دعوت امام راحل را لبیک گفت و به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شد و بر اساس گفته های خود در یازده عملیات حضور داشت که در پنج عملیات طریق القدس در سال ۶۱، والفجر هشت در سال ۶۴، عملیات ایذایی در شرق دجله به نام ثامن الائمه، عملیات مسلم بن عقیل و در جریان حمله به فرودگاه مهرآباد به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

پیکر پاک و مطهر این جانباز سرافراز دفاع مقدس فردا صبح از ساعت ۹/۳۰ از مقابل میدان امام حسین(ع) با حضور مردم متدین و همیشه در صحنه ورامین تشییع خواهد شد و بار دیگر پیوند مردم دیار ۱۵ خرداد با فرهنگ شهید و شهادت به نمایش در خواهد آمد.

یکی از یادگاران حقیقی هشت سال حماسه و ایثار پرکشید

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد رضا سلیم خانیان، از همه مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و انقلابی ورامین دعوت کرد که فردا در مراسم تشییع پیکر این جانباز فداکار شرکت کنند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نیز ضمن تسلیت شهادت حاج محمدرضا سلیم خانیان اظهار داشت: امروز یکی از یادگاران حقیقی هشت سال حماسه و ایثار از میان ما پرکشید.

امام جمعه ورامین افزود: آقای سلیم خانیان با وجود درد و رنج ناشی از مجروحیت های جنگی هیچگاه از مسیری که برای سرافرازی انقلاب و نظام اسلامی طی کرد پشیمان نشد و همواره به همه ملت ایران بویژه جوانان توصیه می کرد که راه امام و شهدا را ادامه بدهند.

سلیم خانیان به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید

وی ادامه داد: حقیقتا امثال آقای سلیم خانیان ستارگان درخشانی هستند که تا زمانی که در میان ما حضور داشته و زندگی می کنند قدر آنان دانسته نمی شود و بر همه ما وظیفه است که نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کنند.

محمودی اضافه کرد: آقای سلیم خانیان به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید و این ما هستیم که باید از فداکاری و سلحشوری های شهدا و جانبازان با هدف اعتلای نظام اسلامی تجلیل کنیم.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.