خانه » اخبار و رویدادها » «پرچم‌های سیاه» رسول آفتاب در نمایشگاه کتاب افراشته شد

«پرچم‌های سیاه» رسول آفتاب در نمایشگاه کتاب افراشته شد

رحیم مخدومی مدیر انتشارات «رسول آفتاب» ، به کتاب‌هایی که این انتشارات در نمایشگاه به مخاطبان عرضه خواهد شد اشاره کرد و گفت: دو کتاب برای نمایشگاه داریم که حاصل جشنواره چهارم رسول آفتاب است.

وی افزود: مجموعه داستان «پرچم‌های سیاه» پیرامون تکفیری‌ها، داعش و اسلام آمریکایی یکی از کتاب‌هایی است که حاصل آثار ارسال شده برای جشنواره رسول آفتاب است و مجموعه کاریکاتور «اسلام آمریکایی در حصار کاریکاتور» نیز یکی دیگر از کارهایی است که در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

این نویسنده در ادامه گفت: کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» نیز در نمایشگاه عرضه خواهد شد. مضمون این کتاب به خاطرات فرماندهان تخریب‌چی یگان‌ها و لشگرهای دوران هشت سال دفاع مقدس مربوط می‌شود.

وی گفت: در این کتاب یادداشت‌های اشخاص مهم فرهنگی و لشگری نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محسن رضایی اولین فرمانده ارشد دوران جنگ تحمیلی و‌ علیرضا پناهیان یکی از تخریب‌چیان زمان جنگ تحمیلی به چاپ رسیده است.

مخدومی گفت: همچنین برای نمایشگاه کتاب چاپ هفتم «من مادر مصطفی» نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

parcham-haye-siyah---www-varamincity-com

اولین مجموعه داستان «اسلام آمریکایی و اسلام تکفیری» با عنوان «پرچم‌های سیاه» به نمایشگاه کتاب رسید.

کتاب «پرچم‌های سیاه» شامل داستان‌های برگزیده چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب است که به موضوع اسلام آمریکایی و اسلام تکفیری پرداخته از سوی انتشارات رسول آفتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به مخاطبان عرضه خواهد شد.

محمدحسن ابوحمزه، مرضیه نفری، مرضیه وزیری مقدم، احسان غدیری، آریا معصومی، پژمان سهرابی، سلمان کدیور، صادق اسماعیلی، محمدرضا پستک، بیژن کیا، مهدی خدادادی، شهین عالی، سعید فاتحی و سهیلا راجی نویسندگانی هستند که داستان‌های کوتاه آن‌ها در «پرچم‌های سیاه» منتشر شده است.

این اثر با تخفیف ویژه نمایشگاه در غرفه «رسول آفتاب» واقع در شبستان اصلی مصلی، راهرو ۵، غرفه ۲۴ عرضه می‌شود.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.