خانه » اخبار و رویدادها » نقوی: استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه یک خانواده یک میلیون نفری است/ دیگر امیدی به مدیریت فعلی نداریم

نقوی: استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه یک خانواده یک میلیون نفری است/ دیگر امیدی به مدیریت فعلی نداریم

سید حسین نقوی‌حسینی دوشنبه شب در نشست با دبیران و مدیران نمونه شهرستان ورامین اظهار داشت: حرف‌هایمان را به وزیر آموزش و پرورش زده‌ایم ولی امیدی دیگر به مدیریت فعلی نداریم.

وی گفت: هیئت رئیسه به این علت استیضاح ما را نمی‌پذیرد که اعلام کرده‌اند که از دولت یازدهم تا به امروز یک استیضاح داشته است که کلی مباحث داغ سیاسی داشته است و اگر استیضاح دوم به سراغ وزیر آموزش و پرورش برود شبهاتی را در بین عموم مردم به‌ وجود می‌آورد که نمونه آن این است که مجلس به فکر نان و آب مردم نیست.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه یک خانواده یک میلیون نفری است پس اگر به فکر مردم هم هستید باید وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود زیرا بسیاری از خسارت‌های امروز آموزش و پرورش مدیریتی است.

وی با بیان اینکه ما باید حرف بزنیم و اعلام موضع کنیم، افزود: بعد از پنج ماه ثبت نام مکرر برای نطق میان دستور، یک نوبت پنج دقیقه برای سخنرانی به دست آوردم که در این پنج دقیقه هم در مورد فرهنگیان و مشکلاتشان صحبت کردم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس تصریح کرد: زمانی که مشکلات اقتصادی، مسکن و بهداشت معلمان برطرف شود آن زمان است که می توان مشکلات کیفیت آموزش را برطرف کنیم، به همین دلیل نیز بارها نامه به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور نوشته‌ایم.

وی ضمن بیان اینکه در آموزش و پرورش نیازمند یک مدیریت توانمند هستیم تا بتوانیم با مشکلات وزارت آموزش و پرورش مقابله کنیم، بیان کرد: ساماندهی مسکن، رفاه و بهداشت فرهنگیان اعتبار نمی‌خواهد بلکه مدیریت می‌خواهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اعتقاد داریم تا جایی که توان داریم باید برای فرهنگیان تلاش کنیم ولی باید در نظر داشته باشیم که ضد نظام، معاندان و دشمنان نظام وارد خانواده ما یعنی خانواده فرهنگیان نشوند.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.