خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمد احمدی/ خدایا مادرم را با فاطمه زهرا همنشین و ندیم ساز

وصیت نامه شهید محمد احمدی/ خدایا مادرم را با فاطمه زهرا همنشین و ندیم ساز

وصیت نامه شهید سید محمد احمدی

بسمه تعالی

الاسلام یعلو و لایعلی علیه – اسلام پر خروش به پیش می تازد

بنام الله پاسدار خون شهیدان و با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود به تمامی شهدای انقلاب اسلامی ایران و با درود و سلام به تمامی روحانیت مبارز

سخنم را آغاز میکنم؛ خدمت پدرم سلام عرض میکنم، پدر جان من به جبهه آمده ام تا به فریاد هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، ناطق قرآن، معنی قرآن، اسلام مجسم، حقیقت نوین ،آب گوارای تشنه کامان، چهره تابناک در تاریکی ها . روح خدا خمینی بت شکن لبیک گویم و امید آن دارم که مانند سرور شهیدان حسین ابن علی (ع) عاشقانه به نزد خدای خویش بشتابم . و از تو پدر می خواهم که اگر من شهید شدم و خبر شهید شدن من به شما رسید . برای من هیچگونه احساس دلتنگی نکنی و خدا را شکر کن و جسم من را ببین که غصه ات بگیرد و نماز شکر بجای آور.

و تو ای مادر جان سلام عرض میکنم و اول از همه از تو طلب بخشش می خواهم و امید آن دارم که اگر از من رنجیده خاطر گشته ای مرا حلالم کنید و بعنوان نادانی و جاهلیت از من در گذری.

مادر جان این نوید و مژده را به شما بدهم و گویم که تو نزد خانم فاطمه زهرا(ع) روسپید گشته ای و رسالت سنگینی را که بر عهده خویش بود پیاده کردی و همانگونه که پیامبر اکرم(ص) فرموده است . الجنته تحت الاقدام الامهات . بهشت در زیر پای مادران است.

و تو آسوده خاطر باش که این بهشت در زیر پای بزرگوارت قرار دارد. مادر عزیزم تو بر خود افتخار کن که فرزندت را در راه خدا وارد صحنه نبرد تمامی حق و ایمان با تمامی کفر و الحاد گردانده ای و از تو می خواهم وقتی خبر شهادت من را شنیدی هیچگونه احساس دلتنگی در این مورد که فرزند خودت را در این راه داده ای نکنی و خدا را شکر کن و در تشیع جنازه من شرکت کن با روحیه ای زینب گونه و شاد . که هر چقدر که تو شاد باشی روح من شادتر است . در خاتمه برای تو مادر مهربانم یک دعا دارم که خدایا تو را قسمت می دهم به خون پاک سید مظلوم حسین ابن علی (ع) مادرم را با فاطمه زهرا (ع) همنشین و ندیم سازی . در خاتمه مادرم به خدا قسم تا دست پر مهرت را بر دستم نگیرم وارد بهشت نخواهم شد .

و سلام بر تو ای خواهرم. میل دارم همچون خواهر اباعبد الله الحسین (ع) زینب علیها السلام صابر و شکیبا باشی و برخود مباهات نمائی که برادرت اینچنین عاشقانه به معشوق دیرینه خود پیوست و با قطره خون سرخ خود میهن اسلامی ایران را رنگین نمود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.