خانه » اخبار و رویدادها » دستگیری یک مفسد اقتصادی در ورامین توسط اطلاعات سپاه/ انتقاد امام جمعه موقت ورامین از اظهارات هاشمی/ خود حضرت امام فرمودند که هر چه به من نسبت داده می شود باید دستخط و یا صدا و تصویر من از رسانه ملی باشد/ بزرگترین منکر سوءاستفاده های اقتصادی و تصدی انسان های نالایق در پست های مدیریتی است

دستگیری یک مفسد اقتصادی در ورامین توسط اطلاعات سپاه/ انتقاد امام جمعه موقت ورامین از اظهارات هاشمی/ خود حضرت امام فرمودند که هر چه به من نسبت داده می شود باید دستخط و یا صدا و تصویر من از رسانه ملی باشد/ بزرگترین منکر سوءاستفاده های اقتصادی و تصدی انسان های نالایق در پست های مدیریتی است

asghari

به گزارش ورامین سیتی، سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه ناحیه ورامین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: مجموعه بسیج و سپاه فعالیت های بسیار زیادی در خصوص محرومیت زدایی انجام داده است که در سراسر کشور می توان آن را دید.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل این فعالیت های بسیار مناسب تمام قدرت خود را به کار بسته اند تا حواشی مختلفی را برای این ارگان انقلابی به وجود آوردند تا جلوه آن را از بین برند.

 سرهنگ اصغری اظهار کرد: امروز سپاه در زمینه های سیاسی با ولایت مداری و گفتمان سازی فرمایشات رهبر و روشنگری های مستمر توانسته فعالیت های خود را انجام دهد.

 فرمانده سپاه ناحیه ورامین در خصوص فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط سپاه نیز گفت: در زمینه فرهنگی نیز با اردوهای راهیان نور و احیا امر به معروف و نهی از منکر و همچنین احیا حلقات صالحین کار خود را به بهترین شکل انجام داده است.

 وی همچنین دز خصوص فعالیت های اقتصادی نیز خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج و سپاه در زمینه اقتصادی با مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشتغالزایی توانسته ماهیت انقلابی خود را نشان دهد و فعالیت های بسیار خوبی نیز در این خصوص انجام شده است.

 این فرمانده جوان شهرستان ورامین تصریح کرد: در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگیری سه تن از سران مفسدان بزرگ اقتصادی در هفته های گذشته توسط اطلاعات سپاه صورت گرفت که یکی از آنها در شهرستان ورامین بوده است، فعالیت های این افراد باعث شده بود تا مشکلات زیادی را به قشر ضعیف جامعه متحمل کرده بودند.

 سرهنگ اصغری ضمن بیان اینکه مجموعه سپاه با هوشیاری نیروهای خود توانست این افراد را دستگیر کند اظهار کرد: امروز دشمنان پیچیده ترین راهکارها را برای مقابله با سپاه استفاده می کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه ورامین ضمن بیانی اینکه برای حفظ اصول ارزش ها خون شهدا ریخته شده است خاطر نشان کرد: امثال سلیمانی ها و طهرانی مقدم ها شاگردان امام خمینی(ره) بودند که از مظلومین دفاع می کنند.

 سرهنگ اصغری اظهار کرد: امروز بعد از تهدیدها و تلاش های بی فایده قبلی دشمن، استراتژی امروز دشمن برای مقابله با ایران، مذاکره با ایران است که مستکبرین غربی آنرا دنبال کرده اند و این بعد از استفاده از گزینه های تحریم و مبارزه نظامی بوده است.

 وی بیان کرد: سناریوی غربی ها این است که یا این مذاکرات به نتیجه می رسد یا نه که اگر نشد آن وقت می گوییم ایران با این مسئله مخالفت کرده اند و از این رو آن زمان بین تخبگان فاصله می اندازیم و از این جهت وارد ایران می شویم ولی ایران دارای رهبری مدبر است که این سناریوها را دیده اند و با تیزبینی با آن مقابله کردند که ما به این افتخار می کنیم.

 فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: دشمنان اعلام کرده اند که هر وقت نقشه ای چیده ایم ابر قدرتی به نام آیت الله خامنه ای با آن مقابله کرده است.

 سرهنگ اصغری ادامه داد: راهبرد دشمن برای بعد از توافقات این است که به ملت مظلوم و کشورهایی که ایران را الگوی خود قرار داده است بگویند که ایران در مقابل ما زانو زد شما دیگر دنبال چه هستید و با این روش امید آنها را نابود کنند.

 این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: اگر امروز آنها سر میز مذاکره آمده اند به واسطه ایستادگی امت اسلامی بوده است که اعترافات آنها نیز همین را می گوید ولی دشمنان ما از هر فرصتی استفاده می کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: مطلب مهمترین در پس این توافق است و آن نیز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده اند که اگر می خواهید با هر اصولی مقابله کنید باید ارکان آن را مورد حمله قرار دهید این در حالی است که استکبار ستیزی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 سرهنگ اصغری اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گویند اگر ما بتوانیم مردم ایران را دچار استحاله فرهنگی کنیم و ایستادگی آنها را استحاله کنیم، آن زمان است که می توانیم به تمام نقشه های خودمان خواهیم رسید.

وی ضمن بیان اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند که آمریکایی ها هیچوقت قابل اعتماد نیستند تصریح کرد: امروز سپاه که فرزندان انقلابی شما هستند توانسته است با حفظ هویت و ماهیت خود در مقابل استکبار بایستد و حامی مظلومین باشد.

m-mahmoodi

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن میلاد باسعادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: باید در شب و روز ولادت و شهادت این دو امام بزرگ در مساجد، هیئات و اماکن مذهبی به بیان فضائل و مناقب آن بزرگواران همت بگماریم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: بهترین سرمایه ما همین ائمه معصومین می باشند که باید سیره و روش آنان را الگوی رفتاری و کرداری خود قرار دهیم و تا زمانی که از این اسوه های فضیلت و انسانیت پیروی کردیم، ساعدتمند خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید از آن روز ترسید که نام ما شیعه باشد ولی از ائمه معصومین فاصله بگیریم، همانطور که امام باقر(ع) فرمودند که از شیعیان ما نیست مگر آن کسی که از خدا بترسد و اطاعت کند.

۸۵ سال تلاش علمی آیت الله العظمی گلپایگانی

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی آیت الله العظمی گلپایگانی گفت: ۳۲ سال مرجعیت، هفتاد سال تدریس و ۸۵ سال تلاش علمی از آثار بابرکت آیت الله العظمی گلپایگانی است.

وی تأکید کرد: حضور این مرجع عالیقدر در عرصه های انقلاب و مبارزه با رژیم شاه و انحرافات زبانزد است و بسیاری از اساتید و مراجع تقلید حاضر، خوشه چین علم و معرفت ایشان بودند.

سپاه در دفاع از ارزش های انقلاب نقش حساسی را دارد

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش دلاور ایران با پیشرفت های چشمگیر در عرصه های نظامی، دشمنان را دچار هراس کرده و کشور  به وجود ارتش مقتدر خود افتخار می کند.

وی سپس به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران در طول دوران حیات خود کشور را بیمه کرده و منشأ آثار و برکات فراوان بوده و امروز نیز شاهدیم که سپاه در عرصه های نظامی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزش های انقلاب نقش حساسی را دارد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی موضوعات و مسائل داخلی کشور بیان داشت: برخی اظهار نظرها و موضع گیری ها، آن هم در سالی که به نام همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری شده است زیبنده نیست و امروز کشوری بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و انسجام حول محور ولایت نیاز دارد.

موضع مقام معظم رهبری و ملت ایران در زمینه هسته ای روشن است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به موضوع هسته ای ایران یادآور شد: در موضوع هسته ای، موضع مقام معظم رهبری و ملت ایران کاملا روشن و شفاف است و باید در این مذاکرات عزت ملت ایران حفظ شده و پیشرفت علمی کشور ادامه پیدا کند.

این مسئول عنوان کرد: مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای را تأیید فرمودند ولی اشاره داشتند که از آمریکایی ها نگرانند زیرا  آن ها از پشت خنجر می زنند.

ملت ایران زیر بار خواسته های نامشروع آمریکایی ها نمی رود

وی ادامه داد:  مواضع چندگانه آمریکایی ها نشان داده که آن ها به شدت تحت تأثیر صهیونیست ها بوده و موضع ثابتی ندارند، لذا ما نیز در آستانه دور جدید مذاکرات برای توافق نهایی، مجددا بر رعایت خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرده و  اعلام می کنیم که ملت ایران هرگز زیر بار خواسته های نامشروع و غیر منطقی آمریکا و غربی ها نمی رود.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات اخیر آل سعود و جسارت و توهین به زائران بیت الله الحرام اظهار داشت: آل سعود کارنامه بسیار کثیفی را در تاریخ ثبت کرده است که حقیقتا با آب زمزم هم پاک نخواهد شد به طوری که امام راحل فرمودند که اگر ما از صدام بگذریم و مسئله قدس را فراموش کنیم و اگر از جنایت های آمریکا بگذریم، نمی توانیم از آل سعود گذشت کنیم.

تعلیق سفر عمره تا مجازات عاملین جنایت کم ترین اقدام قابل قبول است

وی افزود:آل سعود لکه ننگ جهان اسلام است و جنایات آنان در شهادت چهارصد حاجی بیت الله الحرام در حرم امن الهی و تخریب اماکن مقدسه بقیع، مکه و مدینه و عراق فراموش نمی شود و امروز نیز بمباران مردم مظلوم و بی دفاع یمن، سوزاندن کودکان و کشتن مردان و زنان سند دیگری از جنایات  رژیم مزدور و دست نشانده استکبار است.

محمودی ادامه داد: اهانت به زائران بیت الله الحرام حادثه دردناکی است که شاید کم نظیر و یا بی نظیر باشد و اگرچه انتظار ما برخورد قاطع با این رژیم دست نشانده بیش از این بوده و هست ولی تعلیق سفر عمره تا مجازات عاملین جنایت کم ترین اقدام قابل قبول است.

عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است

این مسئول اضافه کرد:  باید توجه داشت که سفر عمره مستحب است و تا زمانی که عزت و حیثیت زائران حفظ نشود، این عمل مستحب زیبنده نیست و مردم پول عمره را صرف کارهای خیر کنند که ثوابش اگر از عمره بیشتر نباشد، کم تر نیست.

وی با اشاره به تحولات یمن عنوان کرد:  امروز رژیم آل سعود در باتلاق یمن گرفتار شده است و با بمباران و کشتار مردم پیروز از میدان خارج نمی شود به همین خاطر از رژیم کودک کش عربستان که پایش را جای پای اسراییل گذاشته می خواهیم هر چه سریعتر بمباران را قطع کرده و بیش از این دستش را به خون مسلمانان آغشته نسازد.

محمودی با اشاره به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: در این میان قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بسیار زشت و دردآور است و این شورا بار دیگر نشان داد مدافع حقوق ملل مظلوم نیست بلکه از متجاوزان حمایت می کند.

برخی در برابر بزرگترین منکر سکوت کرده اند

امام جمعه موقت ورامین در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از برخی اظهارات بیان شده در روزهای اخیر اظهار داشت: سخنانی به امام نسبت داده می شود که درآثار ایشان وجود ندارد و خود حضرت امام که روزهای بی مهری و بی وفایی حتی برخی نزدیکان را می دیدند، فرمودند که هر چه به من نسبت داده می شود باید دستخط  و یا صدا و تصویر من از رسانه ملی باشد لذا هر کس خارج از این چارچوب، نمی تواند نظری را به امام عزیز نسبت دهد.

محمودی با انتقاد از برخی موضع گیری ها درباره تذکر به زنان بدحجاب در اماکن عمومی متذکر شد: ما اعتقاد داریم که منکرات بزرگتری نیز وجود دارد که باید با آن ها برخورد شود و به تعبیر مقام معظم رهبری، بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکر تضعیف نظام است ولی آیا برخی از شما در فتنه ۸۸ و حتی امروز که بزرگترین منکر اتفاق می افتد، چه موضعی گرفتید.

برخی از برخورد با دانه درشت ها آشفته می شوند

وی یادآور شد: بزرگترین منکر سوءاستفاده های اقتصادی و تصدی انسان های نالایق در پست های مدیریتی است ولی چرا وقتی امروز دستگاه قضایی با برخی دانه درشت ها برخورد می کند، شما آشفته می شوید.

محمودی گفت: چرا امروز در برخی پست های مدیریتی عناصر وابسته به جریان فتنه را قرار می دهید که متأسفانه آنانی که باید خود در خط مقدم مبارزه با این منکرات باشند در این مسیر حرکت نمی کنند.

منبع: ورامین ما و مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.