خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » توسعه فضای سبز شهری ورامین/ بازگشایی معابر در دستور کار شهرداری

توسعه فضای سبز شهری ورامین/ بازگشایی معابر در دستور کار شهرداری

heydariyan

علی حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های شهرداری ورامین در سال گذشته اظهار داشت: شهرداری ورامین در سال گذشته تلاش کرد تا در زمینه های مختلف، قدم های موثری را برای توسعه و آبادانی شهر بردارد.

شهردار ورامین توسعه فضای سبز را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری در سال گذشته دانست و افزود: در سال گذشته توسعه فضای سبز شهری توسط شهرداری مورد توجه جدی قرار گرفت به طوری که در این راستا پارک ها و بوستان های جدید راه اندازی و فضاهای سبز موجود نیز مورد ترمیم قرار گرفت.

راه اندازی پارک های محله ای جدید در ورامین

وی ادامه داد: در سال جدید نیز چندین پروژه مهم شهری برای توسعه فضای سبز و استفاده عموم مردم ورامین در مناطق مختلف بویژه محروم در دستور کار شهرداری قرار دارد که تلاش داریم تا پایان سال تعدادی از این پروژه ها را به نتیجه برسانیم.

حیدریان احداث پارک های محله ای را یکی از برنامه های شهرداری ورامین عنوان و اضافه کرد: علاوه بر بهسازی پارک های محله ای موجود، تلاش می کنیم تا توسط معاونت خدمات شهری شهرداری پارک های محله ای جدید را برای استفاده مردم راه اندازی کنیم.

توجه به مناطق محروم در اولویت کار شهرداری

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت زیباسازی شهر ورامین عنوان کرد: برای زیبا سازی شهر ورامین علاوه بر نصب چراغ و تابلوهای جدید و تزیین خیابان ها و میادین، رنگ آمیزی دیوارهای قدیمی شهر در دستور کار قرار داشت.

شهردار ورامین با تأکید بر توجه شهرداری به مناطق محروم تأکید کرد: شهرداری ورامین اعتقاد دارد که باید به مناطق محروم شهر ورامین توجه جدی تری صورت گیرد به همین خاطر افزایش امکانات و توسعه و آبادانی مناطق محروم شهری در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

راه اندزای سالن های ورزشی در مناطق محروم

وی بیان داشت: برای توسعه امکانات در مناطق محروم تلاش می کنیم تا با همکاری ادارات و ارگان های دیگر و جذب سرمایه گذاران و پیمانکاران، سالن های ورزشی و تفریحی را در سطح شهر دائر کنیم.

حیدریان همکاری شهرداری ورامین در بهبود و ارتقای فرهنگ ترافیکی در ورامین را در یکی از دستاوردهای دیگر شهرداری در سال گذشته عنوان کرد و یاد آور شد: در سال گذشته برخی نقاط شهر که نیاز به راه اندازی چراغ راهنمایی و رانندگی داشت با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، چراغ نصب شد که در جهت کاهش تصادفات و بهبود وضعیت عبور و مرور نقش مهمی را ایفا کرد.

تلاش شهرداری برای ارتقای وضعیت حمل و نقل عمومی

شهردار ورامین افزود: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهر، احداث دور برگردان های استاندارد و اصلاح هندسی در سطح شهر و میادین اصلی و خط کشی ترافیکی عابر پیاده خطوط و منقطع کلیه معابر از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهبود وضعیت ترافیک بود.

این مسئول با تأکید بر این نکته که در بخش حمل و نقل عمومی نیز قدم های موثری از سوی شهرداری ورامین برداشته شده است گفت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به عنوان دو متولی خدمت رسانی به شهروندان در سال گذشته توانستند خدمات خوبی را به مردم ارائه کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.