خانه » اخبار و رویدادها » تذکر نقوی به فرماندار: چرا پروژه های مصوب اجرایی نشده است؟

تذکر نقوی به فرماندار: چرا پروژه های مصوب اجرایی نشده است؟

دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به فرمانداری بابت پروژه‌های مصوب شهرستان که اجرایی نشده تذکری داده اید گفت: فرمانداران نمایندگان دولت و مدیر اجرایی شهرستان محسوب می‌شوند؛ کلیه پروژه ها، فعالیت ها و اقداماتی که در شهرستان انجام می شود باید با مدیریت فرماندار پیش برود ولی ما شاهدیم، برخی از پروژه‌های ما مصوبات دارد، اعتبار دارد و قابلیت پیشرفت دارد اما کاری برای آن انجام نمی‌شود.
وی همچنین متذکر شد: گاهاً ما وزیر یک دستگاهی را با تلاش بسیار و با وجود حجم کاری بالا دعوت می‌کنیم، وزیر نیز این دعوت ما را اجابت کرده و به شهرستان سفر می کند و برای پروژه‌های شهرستان مصوبه نیز تعیین می‌کند، به پروژه اعتباری تخصیص داده می‌شود، اما این مصوبات روی کاغذ مانده و اجرایی نمی شود.
نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در ادامه افزود: ما نگران مردم و مسائل اجرایی شهرستان هستیم، پروژه هایی که اعتبار دارند اما اجرا نشده اند، من هم به عنوان نماینده مردم در قبال شهروندان مسئول هستم و این مسائل باعث ناراحتی بنده می‌شود که چرا کارها پیش نمی‌رود و اقدام نمی‌شود.
نقوی خاطر نشان کرد: نباید به ظاهرسازی‌ها بپردازیم، بلکه باید کار مردم را پیش ببریم، بنابراین من با همه‌ی فرماندارها راجع به این موضوعات صحبت می‌کنم و تذکر می‌دهم.
دکتر نقوی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا کوتاهی فرماندار در اجرای پروژه‌ها به استاندار ارجاع داده شده، اظهار داشت: هرگاه که خدمت استاندار می‌رسم پیرامون پروژه‌ها، کارها و فعالیت ها صحبت می‌کنم و از ایشان تقاضا می‌کنم که از مدیران اجرایی خود بخواهند به طور جدی پای کار بوده و کار مردم را انجام دهند، امروز هم در مجلس با آقای مهندس هاشمی گفتگو داشته و به طور جدی پیرامون مسائل شهرستان بحث کرده و انتظار خود را بیان کردم.
سید حسین حسینی نقوی در رابطه با اینکه آیا در تعویض بخش‌دار جوادآباد ورود داشته است نیز گفت: جابه جایی مدیران براساس مصالح مدیریت اجرایی صورت می‌گیرد، منتها من چون نماینده مردم هستم، وقتی مدیری خدماتی انجام داده و رضایتمندی ایجاد می‌کند این را به گوش مسئولین می‌رسانم.
وی افزود: بخشدار جوادآباد واقعاً مدیر توانمندی است و حدود ۱۰۰ پروژه روستایی را در مدت خدمت خود اجرا کرده که در سابقه‌ی این شهرستان بی‌نظیر است و من موظفم این اطلاعات را به مدیران بالادستی منتقل بکنم، اما تصمیم‌گیری با خودشان است.
دکتر نقوی در کنفرانس مطبوعاتی که پایان سال ۹۳ برگزار شده بود در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود پروژه مترو تهران ورامین یکی از پروژه‌هایی است که ردیف بودجه آن مشخص شده و هزینه های آن آماده است ولی هنوز اجرا نشده است.

تک تیتر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.