خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » نمایشگاه عفاف و حجاب در ورامین برپا شد

نمایشگاه عفاف و حجاب در ورامین برپا شد

81486481-6241102

در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه عفاف و حجاب روزشنبه درآیینی با حضور مسوولان در شهرستان ورامین گشایش یافت.

به گزارش ایرنا در ابن نمایشگاه انواع چادرهای ملی، دانشجویی، عربی و چادرهای ساده به معرض درآمده که با قیمتی پایین تر از نرخ بازار در اختیار علاقمندان و بانوان قرار می گیرد.

در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن تجلیل از دانش آموزان مروج فرهنگ عفاف و حجاب شهرستان ورامین مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در سخنانی گفت: عفاف و حجاب تنها در رعایت حجاب خلاصه نمی شود بلکه رعایت نظم و انضباط ، عفت کلام و حفظ حرمت شهروندان و ارباب رجوع را نیز در بر می گیرد.

«مجتبی عرب عامری» افزود: حجاب موهبتی الهی از سوی خداوند متعال به بانوان مسلمان است تا در سایه رعایت آن ، اخلاق اجتماعی در جامعه نهادینه و کانون خانواده مستحکم تر شود.

وی گفت: دختران و مادران ایرانی با سلاح حجاب توانسته اند از آغاز نهضت امام راحل تا پیروزی انقلاب در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته و نقش خود را در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

عرب عامری افزود: دختران و زنان جامعه اسلامی باید با بهره گیری از الگو های مذهبی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه (س) نسبت به حفظ حجاب و رعایت عفاف در جامعه کوشیده و رهرو زنان پرافتخار جهان اسلام باشند.

وی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای دانش آموزان و فرهنگیان ایجاد کرده که در پرتو ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مروج عفاف و حجاب در جامعه باشند و با برپایی نمایشگاه های تخصصی برای به تصویر کشیدن ارزش های معنوی این نظام الهی گام های موثری بردارند.

مدیر آموزش و پرورش ورامین افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند با ترویج بی بند وباری و بهره گیری از ابزارهایی نظیر ماهواره خانواده ها را مورد هجوم قرار دهند، رعایت حجاب و عفاف از سوی دختران و زنان ایران اسلامی می تواند توطئه دشمنان ایران اسلامی را خنثی کند.

نمایشگاه عفاف و حجاب ورامین تا ۲۲ بهمن پذیرای علاقمندان است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.