خانه » اخبار و رویدادها » انتظار مردم و رهبری سرعت و قاطعیت در برخورد با تخلفات است

انتظار مردم و رهبری سرعت و قاطعیت در برخورد با تخلفات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت توجه مردم به الگوی سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: اگر درون خانه به عواطف فرزندان توجه نشود این عواطف در جای دیگر، کار دست فرزندان می دهد به همین خاطر به هر مقدار که می توانید به فرزند خود ابراز محبت کنید.

امام جمعه موقت ورامین افزود: یکی از وظائف مهم والدین نسبت به فرزندان، انتخاب نام نیکو است و باید پدران و مادران نام معصومین را بر فرزندان خود قرار دهند که هم نام زیباست و هم منازل مشمول برکت و رحمت خواهد شد.

مردم ورامین در بازسازی عتبات عالیات نقش آفرینی می کنند

وی سپس به اهدای هدایای مردم شهرستان ورامین برای بازسازی عتبات عالیات و تکمیل پروژه صحن مطهر حضرت زهرا(س) در نجف اشرف اشاره کرد و ادامه داد: امروز مردم شهرستان ورامین چهارده تریلر حاوی بنای سبک برای تکمیل صحن مطهر حضرت زهرا(س) در نجف اشرف اهدا کردند.

محمودی اضافه کرد: دومین محموله بنای سبک اهدایی مردم ورامین به عتبات عالیات با مبلغی بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال همزمان با سالگرد اعزام اولین کاروان به سوی عراق، ارسال خواهد شد تا بار دیگر مردم ورامین در بازسازی اعتاب مقدسه نقش آفرینی کنند.

نقش آفرینی حوزه علمیه به برکت حضرت معصومه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران سپس به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و بیان داشت: مقام و عظمت حضرت معصومه (س) بسیار بالاست، بانویی که معصومین در مورد زیارت ایشان توصیه های فراوانی دارند به طوری که امام رضا(ع) فرمودند هرکس فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند مانند آن است که مرا زیارت کرده است.

وی تأکید کرد: مقام حضرت معصومه(س) از مقامات بالایی است که یکی از برکات وجود ایشان، تاسیس حوزه علمیه قم و پرورش بزرگانی چون امام(ره) در این حوزه  می باشد.

نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با برخی تخلفات تحت تأثیر قرار داد

این مسئول در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حرکت امام یک حرکت الهی بود و لذا پیروزی امام(ره) و انقلاب اسلامی یک معجزه تلقی می شود و باید به بهانه دهه فجر اساتید، سخنرانان و صاحبان قلم به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

محمودی یادآور شد: دفاع از نظام، دفاع از برخی تخلفات به ویژه رانت خواری و تخلفات اقتصادی نیست، زیرا انتظار مردم و رهبری سرعت و قاطعیت در برخورد با جرائم بوده و اگرچه برخی مسائل زجر آور است اما نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با این تخلفات تحت تاثیر قرار داد

خط مقدم ایران مرزهای لبنان و سوریه شده است

وی متذکر شد: در زمان طاغوت جایگاه ایران از نظر سیاسی و علمی کجا بود و همان اروپایی هایی که ایران را غلام حلقه به گوش می دانستنددر یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر می نشینند و مذاکره می کنند، این کشور تماما متعلق به امریکایی ها بود اما امروز ملت ایران با تمام قدرت دست رد به سینه استکبار می زند و خط مقدم ایران در مرزهای لبنان و سوریه شده است.

محمودی با اشاره به پاسخ کوبنده حزب الله لبنان به اسراییل تأکید کرد: پس از گذشت دو هفته از نمایش اتحاد تروریسم داعش و صهیونیست، عملیات مقتدرانه حزب الله در منطقه مرزی شبعا و کشته شدن ۱۷ سرباز اسراییلی و نابودی نه دستگاه نظامی، خواب راحت را از چشمان صهیونیست ها پراند.

وی با انتقاد از دیدار نائب رییس مجلس آلمان با یکی از فتنه گران یادآور شد: چه معنا دارد نایب رییس مجلس آلمان با یکی از سران فتنه دیدار و در اوضاع داخلی ایران دخالت کند به همین خاطر از مسئولان سیاسی کشور گله مندیم که زمینه ساز چنین فضاحتی شدند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.