خانه » اخبار و رویدادها » جشنواره فجر ۹۳ با حضور ۱۵ هزار ورزشکار ورامینی برگزار می شود

جشنواره فجر ۹۳ با حضور ۱۵ هزار ورزشکار ورامینی برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، بیش از پانزده هزار ورزشکار شهرستان ورامین ، جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۳ را برگزار می کنند.

مجید بذرافشان اظهارداشت: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۳ با حضور ۴۱ هیأت ورزشی مردان و ۳۲ هیأت ورزشی زنان به منظور نشان دادن جایگاه ورزش ورامین در استان تهران برگزار و طی آن ورزشکاران در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت می پرازند.

وی افزود: این جشنواره با رویکرد استعداد یابی و با انگیزه ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران و جامعه برگزار می شود و علاوه بر مسابقات ورزشی ، همایش و برنامه های متعدد فرهنگی در سالن ها و ورزشگاه های دولتی و خصوصی ورامین اجرا می شود.

وی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۳ با حضور ۱۵ هزار ورزشکار در بیش از ۹۰ برنامه فرهنگی ورزشی برگزار می شود که ۶۰ درصد ورزشکاران را مردان و ۴۰ درصد را زنان تشکیل می دهند.

بذرافشان گفت: برنامه های سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان ورامین نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی بیشتری برخوردار شده به طوری که در تعداد ورزشکار بیش از ۵ هزار نفر و در تعداد برنامه های فرهنگی ورزشی بیش از ۳۰ برنامه نسبت به سال گذشته رشد دارد.

وی افزود: سال گذشته شهرستان ورامین در میان شهرستانهای استان تهران در برگزاری منظم و باشکوه جشنواره ورزشی دهه فجر رتبه نخست را کسب کرد و این امر باعث شد تا افتتاحیه جشنواره استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی استان تهران روز پنجشنبه ۹ بهمن با حضور مسوولان شهرستان ورامین ، روسای ادارت ورزش شهرستانهای استان تهران و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار می شود.

irna

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.