خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » فعالیت نانوایی پلمب شده از سر گرفته شد

فعالیت نانوایی پلمب شده از سر گرفته شد

nan

واحد نانوایی بربری ارزان فروش منطقه خیرآباد شهرستان ورامین فعالیت خود را از سر گرفت. خبازی بربری منطقه خیرآباد شهرستان ورامین پس از اعلام قیمت مصوب جدید نان، محصولات خود را با ۱۰۰ تومان پایین‌تر از قیمت مصوب به شهروندان ارائه می‌داد.

نانوایی منطقه خیرآباد همچنین روزهای پنج‌شنبه با کمک برخی از خیرین نان‌های خود را به‌طور صلواتی به مردم ارائه می‌دهد. چند روز قبل از فعالیت این واحد نانوایی جلوگیری شد، برخی از افراد آگاه علت بسته شدن این واحد نانوایی را ارزان‌فروشی عنوان کردند. همچنین عنوان می‌شد، کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین به‌دنبال شکایت عده‌ای از واحدهای خبازی شهرستان، نسبت به ارزان‌فروشی این واحد نانوایی مانع فعالیت آن شدند.

حسن میرزایی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز با رد این ادعا علت جلوگیری از فعالیت‌های این واحد نانوایی را ناقص بودن مدارک متصدی این خبازی عنوان کرد.

وی عنوان کرد: طی تذکراتی که دو هفته گذشته در ارتباط با رعایت مصوبه اخیر دولت در ارتباط با قیمت جدید نان به این واحد نانوایی داده شد از ناقص بودن مدارک این واحد نانوایی مطلع شدیم مهلتی برای تکمیل مدارک مورد نیاز به این واحد داده شد.

میرزایی بیان داشت: اما به دلیل پایان مهلت برای تکمیل مدارک و شکایت‌های مجدد در راستای عدم رعایت قیمت مصوب از فعالیت این واحد نانوایی جلوگیری شد.

 خبازی بربری منطقه خیرآباد شهرستان ورامین پس از پیگیری مسئولان شهرستان ورامین و حمایت اصحاب رسانه و همچنین تعهد متصدی نانوایی در ارتباط با تکمیل مدارک و رعایت مصوبه اخیر دولت در ارتباط با قیمت جدید نان، فعالیت‌های این واحد نانوایی از سر گرفته شد.

محمدحنیفه عباسی، متصدی واحد نانوایی بربری منطقه خیرآباد شهرستان ورامین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت خیرین نان ارزان قیمت به مردم محروم عرضه کنیم و با کمک مجموعه‌های خیریه امیدواریم بتوانیم نان صلواتی و رایگان با کیفیت مطلوب به مردم محروم و نیازمند ارائه دهیم.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.