خانه » اخبار و رویدادها » ۶۰۰ اثر به چهارمین جشنواره رسول آفتاب رسید

۶۰۰ اثر به چهارمین جشنواره رسول آفتاب رسید

makhdoomi

رحیم مخدومی، دبیر چهارمین «جشنواره مردمی رسول آفتاب» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد اثر به این جشنواره رسیده است، بیان داشت: مجموعاً ۶۰۰ اثر به چهارمین «جشنواره مردمی رسول آفتاب» رسیده که بیشترین استقبال به ترتیب ابتدا در «داستان» و سپس «کاریکاتور»، «عکس» و در نهایت «خاطره» بوده است.

 وی با اشاره به این مطلب که به زودی آثار برای مراحل داوری به دبیران و داوران هر بخش ارائه خواهد شد، ادامه داد: مراسم اختتامیه چهارمین «جشنواره مردمی رسول آفتاب»، ۸ دی سال جاری در سالن سوره حوزه هنری تهران با حضور تعدادی از نویسندگانی که تاکنون در خصوص جشنواره یا در بخش داوری حضور داشتند، یا اظهارنظرهای راهگشایی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره داشتند، برگزار می‌شود.

 مخدومی بیان کرد: به دلیل اینکه سه بخش «عکس»، «کاریکاتور» و «خاطره» به چهارمین «جشنواره مردمی رسول آفتاب» اضافه شده است، به همین منظور بخشی از میهمانان این دوره از جشنواره، به کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه‌ها که توسط دبیران مجموعه دعوت خواهند شد، اختصاص خواهد یافت.

 وی درباره تقدیرنامه‌ها، عنوان کرد: بنا داریم تقدیر نامه‌ها را با اثر انگشت پدران و مادران شهدا اعتبار معنوی ببخشیم، در خصوص اینکه برای امسال کدامیک از پدران و مادران برای این موضوع انتخاب می‌شوند که ارتباط بیشتری با موضوع جشنواره داشته باشند، در حال تبادل نظر هستیم که اسامی اینها به زودی اعلام می‌شود.

 بر اساس این گزارش، سومین جشنواره مردمی «داستان رسول آفتاب» با موضوع «فتنه در پانزده قرن تاریخ اسلام» سال گذشته در شهر ورامین برگزار شد.

منبع: فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.