خانه » اخبار و رویدادها » پخش زنده دیدار متین ورامین و نوین کشاورز از شبکه ورزش

پخش زنده دیدار متین ورامین و نوین کشاورز از شبکه ورزش

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/matin-vezarat-defa-93-09-05-www-varamincity-com-(21).jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور در حالی روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که تیم متین ورامین در آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات در سالن شهید گلعباسی این شهرستان به مصاف نوین کشاورز تهران خواهد رفت.

تیم متین ورامین در هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با قرعه استراحت روبه رو شده و بازی با نوین کشاورز، آخرین فرصت شاگردان عطائی برای رسیدن به رده دوم جدول گروه دوم لیگ بوده، جایی که وزارت دفاع بسیار فراتر از انتظارظاهر شده و همه حریفان را با شکست روبه رو ساخته است.

تیم نوین کشاورز تهران مثل فصل های گذشته حضور خود در لیگ برتر با جذب جمعی از بازیکنان جوان و جویای نام به دنبال معرفی استعدادهای جدید به والیبال کشور است به همین خاطر این تیم را نمی توان مدعی قهرمانی دانست و صعود به مرحله دوم این رقابت ها، می تواند یک موفقیت برای شاگردان آرمات باشد.

تیم متین ورامین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان جام باشگاه های آسیا از جمله تیم هایی است که به همراه پیکان تهران، میزان خراسان و شهرداری ارومیه به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر مطرح است.

متین ورامین اگرچه تیمی تازه تاسیس در مقابل پیکان تهران و شهرداری ارومیه است اما در دو فصل گذشته حضور خود در لیگ برتر والیبال توانسته به یک مقام نائب قهرمانی و یک قهرمانی دست پیدا کند که کارنامه موفق و بسیار درخشانی محسوب شده و همین موضوع انتظارات را تیم بهروز عطائی بالا می برد.

تیم متین ورامین در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با جذب بازیکنان طراز اول نظیر معروف، موسوی، محمودی، میرزاجانپور قدرتی فراتر از ایران را داشت و حریفان نتوانستند در مقابل تیم آماده بانیولی کاری انجام دهند اما در فصل جدید رقابت های لیگ برتر، تیم متین دچار تغییرات اساسی شده و بسیاری از بازیکنان ملی پوش از این تیم جدا شدند.

متین با جذب بهروز عطائی استارت خود را در نقل و انتقالات زد و پس از آن نیز با جذب ملی پوشان سابق تیم ملی نظیر مهدی بازارگرد، آرش کشاورزی، محمدطاهر وادی نشان داد که باز هم به دنبال قرار گرفتن بر روی سکوی لیگ برتر است، نقطه اوج کار متین ورامین در فصل نقل و انتقالات جذب دو ستاره برجسته والیبال ایران به نام های امیر غفور و حمزه زرینی بود که موحب خرسندی هواداران شد و جذب آندریاس بازیکن شاغل در سری ” آ “نیز بیش از پیش متین را به عنوان یک مدعی در لیگ مطرح کرد.

تیم متین ورامین در آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال به مصاف نوین کشاورز تهران می رود و برای رسیدن به رده دوم جدول، چاره ای جز پیروزی ندارد.

شاگردان بهروز عطائی در این دیدار نیز بر روی حمایت هواداران خود حساب ویژه ای را باز کرده اند و می خواهند دور رفت مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشته و علاوه بر خط و نشان کشیدن برای سایر حریفان، با روحیه و انگیزه کافی خود را برای مسابقات دور برگشت آماده کنند.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس هم گروه است.

برنامه بازی های هفته ششم به شرح زیر است:

گروه دوم:

ورامین، سالن شهید گل عباسی ساعت ۱۷ – پخش زنده از شبکه ورزش
متین ورامین-  نوین کشاورز
ناظر:امیدوار حاتمی، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: محسن ترابی
بندرعباس، سالن فجر ساعت ۱۷:۳۰
آلومینیوم المهدی وزارت دفاع
ناظر:محمود حداد، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: علیرضا قریب
شیراز، سالن شهید دستغیب، ساعت ۱۷
پارس مهر فارس سایپا البرز
ناظر:شهباز صدری، داور اول: محمد ابراهیم زاده و داور دوم: محمد عشقدوست

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.