خانه » اخبار و رویدادها » رونمایی از سخنران اصلی مراسم دانشگاه آزاد/ دعوت یکی دیگر از متحصنین مجلس ششم و امضاکننده نامه جام زهر، به دیار قیام خونین ۱۵ خرداد

رونمایی از سخنران اصلی مراسم دانشگاه آزاد/ دعوت یکی دیگر از متحصنین مجلس ششم و امضاکننده نامه جام زهر، به دیار قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش ورامین سیتی، پس از لغو سخنرانیِ از پیش لغو شده ی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی، شنیده ها، از جایگزینی فاطمه راکعی برای حضور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا خبر می دهند که این موضوع نیز با اعتراض مردم ورامین مواجه شده است؛ مسأله ای که برخی از قبل آن را پیش بینی می کردند که دست اندکاران این مراسم که در موفقیت از حضور گناهکار فتنه ۸۸ در دانشگاه پیشوا اطمینان کافی نداشتند به فکر جایگزین مناسبی (بخوانید نامناسبی) برای هاشمی باشند!  فاطمه راکعی از اعضای حزب منحله مشارکت و از نمایندگان مجلس ششم است که در ماجرای تحصن ۲۷ روزه ۱۴۰ نفر از عناصر افراطی این مجلس ضمن پیوستن به صف آنها و نقش آفرینی در این زمینه این لکه ننگین را در کارنامه خود ثبت کرد. در کارنامه ی سیاه وی، امضای نامه ی موهن جام زهر به رهبر انقلاب نیز به چشم می خورد. چندی پیش نیز افرادی که مدعی شده بودند حامیان دولت اعتدال اند یکی از عناصر متحصن و افراطی مجلس ششم و امضاکننده نامه جام زهر را به ورامین دعوت کرده بودند که با هوشیاری مردم و مسئولان، جلسه ای که با استقبال چند ده نفری مواجه گشت، لغو گردید.

فاطمه راکعی کیست؟

فاطمه راکعی از اعضای حزب منحله مشارکت و از نمایندگان مجلس ششم است که در ماجرای تحصن ۲۷ روزه ۱۴۰ نفر از عناصر افراطی این مجلس ضمن پیوستن به صف آنها و نقش آفرینی در این زمینه این لکه ننگین را در کارنامه خود ثبت کرد. اقدامی که البته قند در دل آمریکایی‌ها و صهیونیست ها آب کرد و بسیاری از رسانه‌های بیگانه ضمن حمایت از این حرکت افراطیون مجلس ششم تلاش کردند چهره جمهوری اسلامی ایران را در جامعه جهانی مخدوش کنند.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/rake-ei-1.jpg

وی که از اعضای اصلی تحصن‌کنندگان مجلس ششم به شمار می‌رود،درباره این اقدام تامل‌برانگیز خود و همفکرانش می‌گوید:برخلاف تصور عده‌ای که فکر می‌کنند این تحصن تاثیرگذاری لازم را نداشت و نتوانست کاری از پیش ببرد،من گمان کنم این یک حرکت درست، سنجیده، به موقع و به حق بود، که می‌بایست انجام می‌شد!؟

راکعی از بزرگ‌ترین حامیان استعفای نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم، تحصن رادیکال‌های این مجلس را مایه افتخار خود دانسته و می‌گوید: تحصن نمایندگان مجلس ششم یکی از صفحات زرین و پرافتخار تاریخ اصلاحات در ایران است که قطعا تاریخ بهترین قضاوت را در مورد آن خواهد کرد!؟

فاطمه راکعی و حمایت از فتنه و فتنه گران!

راکعی هم اکنون سمت مدیر عاملی “انجمن شاعران ایران” را بر عهده دارد که اعضای هیئت مدیره آن متشکل از حامیان فتنه ۸۸ مانند: “افشین اعلا”، “سهیل محمودی”و “ساعد باقری” می باشند.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/rake-ei-2.jpg

وی در یکی از شعرهایش که آن را به یکی از سران فتنه تقدیم کرده است، علنا ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ را تکرار کرده و با عبارت‌هایی همچون ” چه کردند با رای سبزش” و ” چه کردند با رای بشکوه مردی” سعی دارد القای تقلب در انتخابات سال ۸۸ را تکرار کند.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/rake-ei-4.jpg

البته راکعی مقالات و شعرهایی هم در مدح برخی از محکومین امنیتی فتنه ۸۸ که به جرم تبانی و تجمع جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و آشوب و سلب آسایش عمومی به زندان محکوم شده‌اند نیز سروده و در اختیار سایت‌های رسمی حامی فتنه‌گران قرار داده است.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/rake-ei-3.jpg

منبع: ندای انقلاب

 

۲ نظر

  1. تهدید و لغو سخنرانی افراد کار درستی نیست. باید اجازه بدیم هر کس نظرش رو بدون واهمه بیان کنه. اگر هم کسی تخلفی مرتکب شده، این وظیفه ی دستگاه قضایی و نهادهای مسئوله که برخورد قانونی داشته باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.