خانه » اخبار و رویدادها » شایعه حضور یکی از فتنه گران در دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا/ مبدأ قیام ۱۵ خرداد جای فتنه گران نیست/ عاشورایی که هیچ‌گاه از یادمان نمی‌رود + فیلم

شایعه حضور یکی از فتنه گران در دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا/ مبدأ قیام ۱۵ خرداد جای فتنه گران نیست/ عاشورایی که هیچ‌گاه از یادمان نمی‌رود + فیلم

به گزارش ورامین سیتی، امروز شایعه ای مبنی بر حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا به مناسبت روز دانشجو در شهر قیام خونین ۱۵ خرداد پیچید؛ و هوای شهر را آلوده کرد! شایعه ای که اگر به وقوع بپیوندد اعتراض شدید وارثان قیام ۱۵ خرداد را در پی خواهد داشت و عواقب آن بر عهده ی مسئولانی است که اجازه حضور وی در محیط فرهنگی دانشگاه را فراهم نموده اند. البته این عقوبت، گریبان خواصی که از این مسأله، شانه خالی می کنند را نیز خواهد گرفت…

فائزه هاشمی رفسنجانی دختر عفت مرعشی (فردی که در روز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم را به ریختن به خیابان ها دعوت کرد) است و در فتنه ای که کشور را تا لبه ی پرتگاه برد دچار گناه و خطای بزرگی شد و اوج آن حضور در جمع اغتشاشگران روز عاشورای امام حسین (علیه السلام) بود که مختصر این آتش افروزی ها را در زیر مرور نماییم:

دانلود فیلم عاشورایی که هیچ‌گاه از یادمان نمی‌رود/ فائزه هاشمی در جمع فتنه‌گران

دانلود خلاصه فیلم

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/faezeh-hashemi5.jpg

فائزه هاشمی، یکی از چهره‌های خبرساز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است.

وی بارها و بارها در تجمعات غیرقانونی پس از انتخابات ۸۸ شرکت و در جمع فتنه گران به سخنرانی پرداخت و پس از آنکه نقش پررنگ وی در آشوب های پس از انتخابات که در بسیاری از موارد فیلم مربوط به اغتشاش آفرینی وی موجود است، نادیده گرفته شد، بالاخره در روز ۲ خرداد ۹۰ به دادگاه احضار شد؛ البته به نظر می‌رسد که دلیل این احضار، آشوب‌های پس از انتخابات نبوده است!

وی به دلیل مصاحبه‌ای توهین آمیز با سایت ضد انقلاب روز آنلاین که در آن گفته بود: “در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دستش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد می کردند. حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرفها انجام میشه. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چی می تونه به این جریان بگه و چه انتظاری می تونه داشته باشه؟ ” به دادگاه احضار شد.

اما به نظر می رسد همه اتهامات فائزه هاشمی این “مصاحبه ” نباشد.

* سخنان تحریک آمیز فائزه هاشمی مقابل صدا و سیما / تحریک به ادامه آشوب‌ها با طعم توهین به مسئولان

همچنین فائزه هاشمی رفسنجانی، عصر روز سه شنبه ۲۶ خرداد ۸۸ در جمع هواداران میرحسین موسوی در مقابل مسجد بلال صدا و سیما طی سخنان تحریک آمیزی خواستار ادامه تجمعات و اعتراض هواداران آقای موسوی در خیابانها شد.

با غروب روز سه شنبه و ساعتی پس از این سخنان، گروهی اغتشاش طلب و اوباش با سوء استفاده از تجمع یاد شده و تاریکی شب، در خیابان ولی عصر و میدان ونک با آتش زدن لاستیک و شکستن شیشه های چند مغازه، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و رهگذران شدند.
گفتنی است، فیلم سخنرانی وی در جمع طرفداران موسوی از صدا و سیما هم پخش شد.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/faezeh-hashemi4.jpg

جذابیت ساندویچ‌ فروشی‌ برای فائزه / اغتشاش ۳۰ خرداد با لیدری فائزه و خانواده!

اما تحرکات تحریک آمیز فائزه هاشمی به ۲۶ خرداد محدود نشد و او نشان داد که بطور جدی قصد همراهی و حتی هدایت جریان آشوب را دارد.

در همین راستا بود که روز ۳۰ خرداد و پس از خطبه‌های نمازجمعه مقام معظم رهبری و اتمام حجت با اغتشاشگران برای پایبندی به قانون، بار دیگر فائزه با شرکت در تجمع دیگری در خیابان آزادی، به تحریک معترضان به تداوم اغتشاشات پرداخت و به همین دلیل توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

اگرچه فائزه هاشمی بعد از آزادی مدعی شد که قصد ایجاد ناآرامی و تحریک آشوبگران را نداشته و به دلیل گرسنگی در آن حوالی به دنبال ساندویچ می‌گشته است! اما “حسن لاهوتی” فرزند فائزه همزمان با دستگیری وی، در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس (BBC) اعلام کرد که مادر و بستگانش به دلیل شرکت در تجمع اعتراضی در روز شنبه دستگیر شده‌اند.

وی برای چندمین بار با حضور فعال در اغتشاش ۳۰ خرداد به تحریک تجمع کنندگان معترض به نتیجه انتخابات پرداخت.

فائزه هاشمی آن روز به همراه ۴ تن دیگر از اعضای خانواده خود در تجمعات غیر قانونی خیابان آزادی در حال تحریک و تشویق اغتشاشگران دستگیر شد و پس از مدتی آزاد شد.

* فائزه هاشمی و تجمع ۱۶ آذر دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

فائزه هاشمی با حضور در تجمع فتنه گران نقش بسزایی در تحریک تجمع کنندگان در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات داشت؛ به طوری که پس از آن تجمع، بی بی سی فارسی با پخش فیلم حضور وی در این دانشگاه سعی در ملتهب نشان دادن وضعیت آن روز کشور داشت.

برپایه این گزارش، افراد حاضر در این فیلم با محوریت فائزه هاشمی شعارهای تندی را علیه نظام و برخی مسئولان کشور سر دادند.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/faezeh-hashemi3.jpg

* غائله روز عاشورا و بازهم حضور “فائزه “

دختر عفت مرعشی، برای بار چندم پس از چند روز سپری کردن تعطیلات در شمال کشور، به جمع آشوبگران روز عاشورا در تهران پیوست.

وی ششم دیماه ۸۸ به همراه حدود ۱۵ نفر از بستگان و خانواده در اغتشاشات حضور پیدا کرد.

اغتشاشگران پیش از ظهر عاشورای ۸۸ با برگزاری تجمع‌های پراکنده در برخی خیابان‌های تهران به طرح شعارهای ضدانقلابی و ساختار شکنانه زدند و در عین حال اموال عمومی، دولتی و شخصی را به آتش کشیدند.

* اسفند ۸۹، فائزه دستگیر و آزاد شد!

فائزه هاشمی رفسنجانی برای آخرین بار در تقاطع فاطمی – خیابان ولیعصر در حال لیدری، شعار دادن و تحریک مردم دستگیر شد.

این برای چندمین بار بود که وی در تجمعات ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی شرکت می‌کرد. اما فائزه هاشمی پس از اینکه مدعی شد برای خرید لباس به خیابان آمده آزاد شد!

اتهامات طرح شده در این گزارش، تنها مواردی است که تا کنون “رسانه‌ای ” شده است و مشخص نیست که فائزه هاشمی به جز این اقدامات، فعالیت های دیگری نیز داشته است یا خیر؟
منبع: مشرق، فارس و باشگاه خبرنگاران

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.